10 bulan sudah

Rasanya tidak terlambat untuk ucapkan
SALAM MAULIDUR RASUL
dan juga, rasanya tidak terlalu awal untuk ucapkan
SELAMAT ARI THAIPUSAM
:D

Pejam celik, pejam celik dah 10 bulan Mummy melahirkan Syahmina
Susah payah, sakit ketika melahirkan masih lagi terasa cam baru semalam jek rasanya…
Kesakitan tu masih terasa terutama bila teringat bersalinkan Daneen ada masalah.. Huhuhu takut kesan akan datang sebenarnya…. Tapi sebab sayangkan suami tu yang mengandung sekali lagi…
Dan rasanya inilah anak bongsu kami heehehe…
Kadang2 terfikir camne org dulu2 boleh jaga anak ramai aek… Bukan xnak ramai tapi takut nanti x terjaga, tingkah laku anak2 bila meningkat dewasa macam2 gejala sosial yang x diingini sekarang ni selisih Nauzubillah…
Kalau boleh biarlah anak2 menjadi anak yang soleb dan solehah boleh mendoakan kite di akhirat esok.. Nak anak sempurna kena tatang dari sekarang, bukan macam ketam suh anak jalan lurus tapi sendiri senget…
Wahhh tiba2 teremosi plak, hati ni sejak demam memang mudah sentap..
Okey berbalik ke perihal Bby saya..


Pencapaian selama 10 bulan ni…

  • Berdiri statik belum berani nak maju ke hadapan
  • Dah mula menonggeng :)
  • 5 batang gigi sudah
  • Sekarang ni asyik nak menjerit jek kalau ape yang dia nak tak dapat :(
  • Tersangat manja


4 ari cuti asyik berkepit jek ngan Mummy, naik susah nak wat keje… Tido xnak dalam buai, tapi bila Danish ngan Daneen xde boleh ah dia tido melepak jek kat lantai ngan Mummy sekali join hehehe… Bila dia da baik demam akibat nak tumbuh gigi, Mummy plak yg demam… Harap2 janganlah naik keje nanti menyusahkan Maklong nak jaga ye sayang…

Sebenarnya macam2 nak tulis tapi idea tu tiba2 kosong… Macam nilah akibatnya kalau macam2 dlm kepala nak difikirkan, yang merana sakit diri sendiri…

Jot’s :: Beristighfar banyak2 itu jek yang mampu, selagi terdaya bertahan…

– Posted using BlogPress

2 comments
  1. sekejap je masa berlalu kan… besar dah anak awak…

  2. Hehehe kejap jek lagi 2 bulan genap setahun..

Comments are closed.