Posted in Danish

1st day sekolah

Arini 1st day Danish sekolah, nasib baik x melalak cam tahun lepas. Tahun lepas melalak siap panjat pago anak melalak mummy pun berjujuran airmata… :-(

Balik sekolah tgk bawak jajan. Macam2 cite nak KFC ah…… itu ah…. ini ah……

Mummy : Teacher bagi jajan ke bang.
Danish : Tak ah arini harijadi kawan orang.
Mummy : Ada kawan baru tak?
Danish : Ada tapi org tak tau nama, Fatullah ngan Harris (bestfriend last year) xde, org main ngan Isaac ngan Akmal jek.
Mummy : Dia tukar sekolah ah tu xpe ah nnt darjah 1 pun abang sekolah lain kawan2 ni xde.

Dia bercerita pasal bestfriend dia takde……. Kesian tapi nasib baik nak sekolah………

Lencana sekolah

Yang bawah ni pic’s dalam keta lepas balik sekolah ngah tunggu ayah beli kfc, ngah baca buku cerita (pandai ke….:-)…)