2nd trimester

Alhamdulillah sudah hampir ke trimester kedua
tapi tadi app. ngan gynae due date da btukar 070313
jadinya sekarang baru 13w5d bukannya 15w
tapi kata Mr.hBy x sampai tarikh tu kot sebab klu ikut Daneen ngan Syahmina awal 2mgg dari edd


Sympton yang sekarang muka bengkak pastu kuar jerawat ala2 batu da macam kertas pasir rasa rupa ni huhuhu
Bukan setakat kat muka kat badan pun ada gak
tadi gynae refer ke pakar kulit tapinya kat PSH xde pakar, so Dr.Laila refer ke Klinik Kulit Seah di Taman Century
Mr.hBy plak keje belah petang nasib sempat settle semua sebelum pukul 1pm dengan nak amik Daneen balik sekolah lagi huhuhu cam kelamkabut jugalah
Kat Klinik Kulit Seah dapat sabun untuk mandi pakai pagi ngan petang, pastu krim sapu 2 jenis..
Oleh sebab baru masuk 4mth pregnant doc. mmg x bagi ubat makan tapi kalau dalam 2 bulan x baik jugak baru bagi antibiotik sebab masa tu kandungan dan baby dah matang kata Dr.Seah

Sumber Pa&Ma plus

– Posted using BlogPress