2nd trimester

Alhamdulillah sudah hampir ke trimester kedua
tapi tadi app. ngan gynae due date da btukar 070313
jadinya sekarang baru 13w5d bukannya 15w
tapi kata Mr.hBy x sampai tarikh tu kot sebab klu ikut Daneen ngan Syahmina awal 2mgg dari edd


Sympton yang sekarang muka bengkak pastu kuar jerawat ala2 batu da macam kertas pasir rasa rupa ni huhuhu
Bukan setakat kat muka kat badan pun ada gak
tadi gynae refer ke pakar kulit tapinya kat PSH xde pakar, so Dr.Laila refer ke Klinik Kulit Seah di Taman Century
Mr.hBy plak keje belah petang nasib sempat settle semua sebelum pukul 1pm dengan nak amik Daneen balik sekolah lagi huhuhu cam kelamkabut jugalah
Kat Klinik Kulit Seah dapat sabun untuk mandi pakai pagi ngan petang, pastu krim sapu 2 jenis..
Oleh sebab baru masuk 4mth pregnant doc. mmg x bagi ubat makan tapi kalau dalam 2 bulan x baik jugak baru bagi antibiotik sebab masa tu kandungan dan baby dah matang kata Dr.Seah

Sumber Pa&Ma plus

– Posted using BlogPress

4 Replies to “2nd trimester”

  1. 它讓神經原在常規的緊張鍛煉中進行共振燃燒,由此帶來健身運動所無法達到的效果。Ion Magnum複雜的振動波是基于於二十多年對神經原燃燒信號的研究手工製作的。 設備製造者的臨床研究結果顯示,30分鐘的治療相當於在健身房10個小時的運動,可以燃燒高達5000卡路里的熱量。其他臨床研究顯示肌肉生成的速度以及脂肪(表面脂肪以及深部脂肪)减少的速度相應都比運動的效果更好。對於Ion Magnum沒有進行理療的部位,甚至會有抗衰老防氧化的效果。 有受試者治療一次之後同一個部位减掉了3-4英寸(不像其他减肥治療中宣稱的那樣,一次治療减掉了5英寸,但那是全身20多個部位加起來减掉的尺寸)。同時,它還可以减掉脖子和下巴的脂肪,讓你的雙下巴消失 . 每次治療需要25分鐘。治療前後的效果非常明顯,而且會持續1-2天。要想達到更好的效果,最好接受1-2個小時的治療。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *