Posted in Anak sedara, Daneen

3rd Day Raya


Raya tahun ni lama kat umah NekYang coz ramai orang.
Ni pic’z Daneen and her cousin Ain.
Ain ni muda setahun tapi badan dia lebih beso dari Daneen.
Kesian anak Mummy cam orang x cukup makan jek kurus kecik.
Hihihi tapi klu tang menjerit mmg johan sampai semua org takut nak kacau hahahaha
senyum bukan main lagi…. tapi ada kes masa amik gambo ni
Daneen dok geli² masa Ain nak pegang bahu dia
Mr.hBy cakap “Kakak, cuba duduk betul² cam Ain lawa jek”
lah terus majuk pusing muka, bila di tanya dia jawab
“Habis ayah x cakap kakak lawa, cakap Ain jek lawa”
ah sudah majuk ah pulok, padan muka ayah ko…. last² Ain yang pujuk dia cakap
“Dah, Dah ah tu” sambil tepuk and tarik tangan Daneen….. huhuhu kelaka lak budak kecik mujuk budak kecik org lain bantai gelakkan diorang :P
bila dah ramai² tu macam² kerenah kuar…. anak²

head4_edited-1

3 thoughts on “3rd Day Raya

  1. Selamat Hari Raya Yang.
    Hehe ciannya dak tecik ni majuk plak ea tk puji dia lawa..
    Kakak tetp comelll laa cayang dlm keadaan mcmana skalipun tau..

Comments are closed.