Posted in Me

Addict

Skang asal balik keje terus masak.
Tv dapur terus buka pastu ktang ktung kat dapur masak.
Hehehe tetapi skarang ku ngah addict ngan FB
tu yang masak pun bawa lappy letak sebelah dapur
klu hBy tau mati kena bebel miahaha..
sape² ada FB jom join yokkkk.

head4_edited-1

8 thoughts on “Addict

  1. a'ah betul la… sama la kita…
    sibuk exam ngn keje pun nak jugak buka fb eheheh sat pun x per.. janji leh buka..

  2. Kita serupaa … kita serupaaaa ;)
    Err, tapi saye ni kategori blogger tegar, buleh gitu ?? akekeekeke.

  3. wa..dasatla…mujur ayu tak de computer kat umah, kalu tak mau jugak cam ni..baik baik,jgn masak lap top tu plak..yang restoran tu tak leh bukak dah, tah apa jadi la pekerja pekerja ku..maun mogok lapar kot?

  4. Wah xcited nya Mummy..smp bwa ke dpur yea tuk hapdet FB tue..
    Sya dh lma delete dulu ada FB hehe

Comments are closed.