5 thoughts on “Aduh

  1. sakit nye!me pun takut bab bab kinik gigi nie..ngeri!makan la ubat tahan sakit ker?

  2. Aduiiyai..sakitnya..tuh.. Kalau dah tak tahan gi ler..jumpa doktor.. Nanti kalau asik sakit jer..cam na nak wat keje plak kan??

  3. kesian kat ko…ritu hubbyku sakit gigi…x tertahan tgk dier menanggungnyer…tp bukan gigi rosak..cuma nk tumbuh gigi geraham daa…
    ~ G ler jumpa dentist k..

  4. sakit gigi..??alahai siannya. dah mkn pain killer lum. kalu serius kena tau jumpa dentist.

    nak share sikit..tu hari akak ada buat rawatan akar, punya lah takut kan sebab kena bius2 segala, akak tanya ngan dentist tu, ada tak org mati ketika sdg buat rawatan gigi. doktor tu kata ada…huwaaaaa!!!!

  5. Huhhhh..sakit gigi lah yg paling akak takut tapi paling kerap kena…tu lah, suka makan coklat….dan kalau kena skit gigi, ke klinik lah yg paling akak takut…takut sakit dan takut pada bilnya…

Comments are closed.