Posted in AF

AF7

Baru habis melayan konsert
AF7
sangat ah menghampakan
dalam ati x tengok pun xpe
tapi budak kecik ni cbuk sangat nak tengok
citer tv3 “Derhaka Neraka”
pun best gak… dapat tengok ckit jek..
berbalik kat AF7 tadi
sungguh mengantukkan sore depa x berapa
sedap di dengar hehehe
bak kata Danish “Pitching lari”
wah bang sejak AF ni ko dah jadi cikgu muzik plak ek
tapi mmg betul kata pengkritik yang syok di dengar cume Hafiz
pada corong telinga Mummy ah
orang lain ku x amik tau
ni pendapat Mummy k
setakat ni cuma minat Hafiz
mana tau next week tukar org lain plak
sungguh tak tetap pendirian hehehe….


Till next episode…

6 thoughts on “AF7

  1. AF7 ni mcm x menjadi sgt le [aku rasa].. semua mcm dh prepare2 je [sbb dh tau kena perhati 24hrs].. so x dtg realitinye [ aku rase ler]..hehehe

  2. Jade –> bukan ko jek rasa.. aku pun rase ape yg ko rase.. hehehe skema sgh ayat aku ni.. aku lebih suke tgk OIAM

Comments are closed.