Akhirnya……

Kerna dok mengidam kat N3 INI
akhirnye dapat jugak


Kat FB dah gtau, tp nak gak gitau kat blog
ngehngehngeh

banyak rintangan nak dapat eskrim ni tau
warga Johor h
sape² nak gi cari kat Jusco, me cari kat Tesco xde.
masuk jek keta separuh eskrim tu kena keje
orang seat belakang memang x dipelawa langsung
yang dok seat belakang Daneen, Danish & makcik diorg
diorg dapat eskrim mini jek hahaha keji mak ko ni nak cam budak²
mmg sedap eskrim ni, tambah plak marshmellow tu mmg yummy
memang berbaloi²

[Jot’s :: hurmmm mmg kuat pengaruh iklan tul Mummy DaSy ni]

footer
4 comments
  1. mmg cam sedap…akak buat saya kecur je…

  2. nak jugak

  3. waaa….mesti mau…if akk dh kata sedap…harus pergi dptknnya…harga sekotak bape..?

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    NOTA CINTA PART 6

  4. wokeh Jusco… akan ku jejaki..:)

Comments are closed.