Daneen

Akibatnya


Waktu kejadian subuh ari jumaat bersamaan 04/09/09 @ 14 ramadhan…
nampak tak anak dara tu dok dalam ape?
huhuhu dalam baldi ye, tau ah xde bath tub baldi pun jadi ah ye kak.
Actually dia ni cam jakun ckit klu nmpk baldi @ besen coz x pnah letak dalam bilik air
cume aritu leh lupe nak kuarkan lepas mop umah, berejam dia dok dalam tu xnak kuar
macam nak terkeluar anak tekak suh dia kuar dia leh wat dunno jek
tapi sebelum marah harus amik gambo dulu, tengok ah tu siap wat sign “PEACE” lagi.
lepas tu baru marah tapi dia tetap x nak kuar gak sampai Mr.hBy dah naik angin baru dia kuar.
Actually Mr.hBy bukan marah ngan dia tapi tension dgr Mummy asik membebel x benti2 selagi dia x kuar dari baldi tu.
Dah naik kecut jari2 semua coz paip di atas kepala tu sentiasa buka, dia lak jenis pagi2 xleh basah rambut nnt pasti akan demam, Mummy gak yang susah bl dah demam.
Dan akibatnye tengahari tu dah demam tp ckit jek temp 38°,
terus bagi ubat demam, malam lak dia tak tido² temp. 40° hBy bg lg ubat demam, letak koolfever pastu jelum pala pun x jalan.
Pagi terus bawa gi klinik masih lagi 40°, terus masuk uba dari “”vontot””,
hhuhuuh melalak cam ape? tpi pastu dah kebah nak makan, main semua gaknye bile ubat dah kurang fungsi muntah2 plak, kalau tak kurang esok terpaksa bawa semula tuk follow-up.
Harap² cepat sembuh ye kak……Aminnnnnnnn

head4_edited-1

9 comments

comei jer dia dok dlm baldi. sampai demam ekkk..mmg betol lama berendamlah tu ekkk sian dia. makan ubat yer…nanti tak leh raya cakap dia.

Laa yang ciannya dak tecik nie tk pasal kan demam sayang..
Np laa dia leh duk berendam d kala subuh hari kan huhu..Daneen Daneen hehe mcm2 tau..
Panass tu smp 40c Yang..
Bagi ubat lagi tau hope Daneen comeiii cpt sembuh yea ank auntie

hik hik..aduhai anak dara sorang ni….sma ngn mr hubby…dia paling nyampah kalau siti membebel tak benti2…harus dia yg wat keje tu…

ha..ha..sebijik tul cam Qiss kak, badan kecik baldi pun jadi la…kesian dia ..moga dia cepat semboh ye..

Plugin for Social Media by Acurax Wordpress Design Studio
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube