Alamanda

Selepas makan2 di hospital Serdang
kami menuju lak ke ALAMANDA
dalam pala ni bila nmpk Alamanda, teringatkan IZIS JERUK
hikshikshiks cam orang mengidam plak.
Bukan me jek Daneen pun pantang klu gi sini mesti cari jeruk dulu.
Daneen klu jumpe jeruk buah salak makoiii seronok tengok dia makan…

Anak dara ni klu jumpe benda ni mmg x lepas peluang…
Merry Go Round katanya….

Masa ni lepak2 kat ground floor
nasib masa duduk kat situ air pancutnye belum berfungsi
kalau tak memang naya.

Pastu gi melayan budak2 main bowling
bukan setakat anak2 jek bapak budak pun join sekali.
Daneen muke tension jek coz x dapat main
pastu skang ni asik cakap jek
“Adik dah beso nnt boyeh main bowling tak, Mummy”
sebagai Mummy mithali, ya kan jelah jawapannya.

Pas dah penat2 berjalan & berbowling
singgah makan di A&W, ada maskot tapi x snap plak coz Daneen takut.
Pas makan2 g spital semula untuk tengok Baby…
Nak tengok baby tungguuuuu…

footer

2 comments
  1. waaahh..comelnya..

  2. yg kuda pusing3 tu sama ngn mia….dahlah ngn ibu dia sklai kene naik, laps tu berlagak pulak tak nak kene pegang…budget dah besar sgtlah konon….

Comments are closed.