Posted in Daneen, work

An Hour with Daneen

Seperti yang diketahui
arini Mummy busy yang amat
tetapi ada seseorang dah melambatkan keje
siapa dia
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


minah ni ah sape lagi
pepet & BB tetap ado xleh tinggal
pagi² kul 8.45am nenek tipon
suh amik dia kat bawah ofis
coz nenek nak gi post-office amik rebat
ye pada sape² rebat dilanjutkan smpi 14/04/09
cepat² ah ye gi claim…masyuk….
tapi nasib baik dia pandai bawak diri
x banyak songeh
sampaikan my exec. cakap
“Wah kalau kat umah mulut dia aje, kat sini senyap”
minah ni ape lagi tersenyum simpul
sejak bila pulak ko jadi pemalu dik
balik umah macam² lak ko nyer citer ek
nasib baik dah biasa main calculator kat umah
so kat ofis Mummy pun dia dok melayan
benda yg sama + pen + kertas
Mule² sampai jek
dia leh cakap ngan nenek
“Ye ye jalan² cari makan”
banyak ah ko nyer makan
Mummy busy yang amat so sapdek kat ofis jek
ngah makan asik terkibas² jek rambut
nasib baik dalam beg Mummy mmg ada khazanah dia
so amik sepit, pastu sepit rambut dia
dengan selamba tanpa terima kasih dia cakap
“Ha kan comel adik dah pakai sepit”
wah!!! la ni asyik muji diri sendiri okey
minah ni perasaan yang amat sangat

ini selepas rambut di sepit
see…. ngan aksi muncung
baru lepas pkai Brush-on Lip Gloss Silkygirl hoccay
so paci & BB terpaksa dilepaskan
klu x ilang liptik adik katanye…
kul 9.45am TokAyah datang amik dia
selamat x lama sangat
tapi tergendala gak sebentar kerja Mummy
dok melayan dia tanya itu ini
balik keje tadi siap tanya lagi boleh tak adik ikut lagi
wah….dia bukan ape syok tgk main game….

Till next episode…

3 thoughts on “An Hour with Daneen

Comments are closed.