Posted in Uncategorized

Anak Ketam

Semalam x masak so membeli sajok
tukang beli ofcoz Mr.Hubby ngan Danish
sampai jek kat umah terus makan²
dah lepas makan Mummy dok ngadap lappy
pastu Mr.Hubby suh siapkan acc. CC
nah wat keje datang Danish & Daneen
depa dok lepak gak dalam bilik tu sambil main² ngan Mr.Hubby
tiba² Danish bersuara

Danish : Ayah, tadi ayah cakap saya bawak keta abang saya.
Mummy : Ape abang cakap Mummy x paham.
Mr.Hubby : Tadi Ney jumpe budak² ni pastu diorang tanya baru balik KL ke? Ney cakap ah ak ah, aku naik keta adik ipar abang aku….
[belum sempat habis ayat Danish menyampuk]
Danish : Eh mana boleh cakap aku berdosa
Mr.Hubby : Saya gi naik keta adik ipar abang saya, abang saya naik keta saya..

Mr.Hubby kata dengar jek ayah dia cakap camtu dia yang berdekah² ketawa dulu
pastu baru kawan² Mr.Hubby ketawa
hahaha actually Mr.Hubby yang ajar jangan cakap “AKU”
tu lah bapak ketam nak ajar anak jalan lurus konon
diri sendiri jalan senget ape daaa ^_^

sign_edited-1

6 thoughts on “Anak Ketam

Comments are closed.