Arini 20 Ramadhan

Arini genap 20 ari berpuasa
Alhamdulillah setakat arini xde ponteng lagi gamaknye tahun ni penuh puasa
preparation untuk raya

– baju melayu Danish & Mr.hBy sepasang belum amik
– baju kurung for me 4 pasang belum amik
– jubah untuk Daneen pun sama belum amik sedondon ngan Mummy
– baju, seluar anak² dah settle
– baju makpak jek belum
– kuih blum gi beli lagi, kerepek dah, rasa cam nak buat ckit2 tp xtau bile

tahun ni puasa tak macam lepas² x terasa kelaparan sgt.
Pegi keje cam basa 7.30am coz anta Danish pastu balik dari kul 11am-1.30pm pastu gi keje semula balik kul 5pm masak2 terus buka.
Masa cam tak terasa sangat sbb tu kot leh bertahan.
Dah ah tahun ni bonus xde menyampahnye aku…….
huhuhu xleh berbelanja sesuka ati ah gamaknya, duit hBy segan nak mintak lebih².

Dah 20 ari puasa boleh kira berapa kali jek masak sendiri
hujung minggu dah menempel kat umah MIL
klu ari keje lak beli kat PaRam nasi kerabu @ nasi lemak @ nasi beryani @ murtabak @ karipap kentang favvy. Danish @ kebab @ air mangga fresh banyaknye… ni bukan beli semua sekaligus gilir² kalau semua mau senak perut.

Lagi 9 ari nak raya semangat belum mari lagi ni? u all camne plak?

head4_edited-1

2 comments
  1. long aku pn lum pnteng lg tau..hehehe

  2. klu ko yg belum ponteng aku doa2 semoga berisi ye mudah2an dlm bulan ramadhan ni, aku xpe klu x amik injection ni mau beranak saing cdot dah 9 bulan x peot ni…aminnnnnnnnn

Comments are closed.