Posted in am

Asam Pedas KAYA

Title tak ngalah :)
Actually last week masa nak memasak asam pedas
ofcos ah asam jawa menjadi salah satu bahan.
Bila xde asam jawa maka bukan ah Asam Pedas namanye.
Ngah dok kalut memasak ngan Daneen dok nyibuk nak macam2
terambik 1 botol yang sama color.
Tapi masa ngah kaut nak bubuh dalam kuah tu terperasan ada yang lain.
Nasib belum sempat campak dalam kuah me perasan, ghupenye yg di cedok bukan ah Asam Jawa akan tetapi Kaya Nonya.

See samakan.
Nasib asam pedas me x rasa kaya.
Kalau tak confirm terus ke longkang asam pedas tu.

footer

3 thoughts on “Asam Pedas KAYA

  1. ha ha ha…lawaklah along ni….tp sejak ct peknen ni, dah lama x masak asam pedas….mcm x kene je kat tekak…hik hik..

    seb bek x terxcmpk, kalau x, dah rasa asam pedas manis…

Comments are closed.