am, work

At last

Hari ni CPU kat ofis ni baru siap
setelah 3 ari masuk spital hahaha
tiap² ari datang keje pun macam org budus
xde ape nak wat, nak wat keje xde CPU
hari² dok ngadap game kat PC sebelah
arini baru dapat my CPU
keje nak kenasettlekan pun berlambak
terus sakit pala ni cam kena migrain ni
ngadap keje ngadap game xlak skit pala
sok start wat keje yg berlambak
ni nak cuti lama ni

[note: skang ni jarang leh ON9 coz masa yg terhad]

sign_edited-1

4 comments

betul2…kalau main game cnfrim tak skit kepala..snggup mengadap pc berjam2…he hehe

eemmm betul tu.. time main game.. best je kan pala, tapi kena buat keja yg melambak.. mula la pala pun pusing je jdnya kan.. tapi memang betul la, main game tu.. pengubat utk pening tau..

Social Network Widget by Acurax Small Business Website Designers
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube