At last

Hari ni CPU kat ofis ni baru siap
setelah 3 ari masuk spital hahaha
tiapĀ² ari datang keje pun macam org budus
xde ape nak wat, nak wat keje xde CPU
hariĀ² dok ngadap game kat PC sebelah
arini baru dapat my CPU
keje nak kenasettlekan pun berlambak
terus sakit pala ni cam kena migrain ni
ngadap keje ngadap game xlak skit pala
sok start wat keje yg berlambak
ni nak cuti lama ni

[note: skang ni jarang leh ON9 coz masa yg terhad]

sign_edited-1

4 comments
  1. betul2…kalau main game cnfrim tak skit kepala..snggup mengadap pc berjam2…he hehe

  2. cepat2 standby ubat before migrain menyerang :)

  3. ubat ilang migrain…gi main game lg…hehhe…

  4. eemmm betul tu.. time main game.. best je kan pala, tapi kena buat keja yg melambak.. mula la pala pun pusing je jdnya kan.. tapi memang betul la, main game tu.. pengubat utk pening tau..

Comments are closed.