Awal² pagi

Haish pagi² baru kul 8.40am k
baru nak sapan
mmg ah Mummy kul 8am dah terpacak kat ofis ni
tapikan office hour 9am-5pm
lunchtime 1pm-2pm
ni tak pakai redah jek kdg² 4.59pm
pun masih ada lagi datang office ape kes…
ish pening pala ha ni tingtong² lagi k
hahaha Mummy buat dunno jek buat pekak
takda masa k ku nak bukak pintu belum waktunya
korang tunggu ah kat bawah tu kul 9am sharp baru dibuka pintunye ye……..





Till next episode…

2 comments
  1. selamat bekerja mummy

  2. Opie –> TQ

Comments are closed.