Posted in Daneen

Basikal

Seperti yang Mummy bagitau Daneen dah beransur sembuh
tapi belum sempurna lagi
coz batuk+selsema masih ada lagi
pastu demam pun kadang² surut naik
tapi nafsu nak main tetap ada okeh
sebelum main bagi ubat dulu takut melarat
hahaha 1 lagi sebab ubat² tu semua mengantukkan
so dia main sekejap jek pastu ajak tido

tak ngagak k pakai heels naik basikal

paci tetap xleh lepas k sejak demam ni xleh lepas langsung

siap angkat tangan “bye-bye” lagi
Ayah siap bekalkan towel lagi untuk selsema

hahaha xnak kalah okeh minah ni
w/pon masih pakai koolfever & topi dah macam nyonya jual sayur
hahaha di tahan² biji mata dia xnak tido
tapi lepas tu tak sampai 1/2jam main dah ngantuk
ajak tido hahaha ngantuk & kepenatan ah tu

Till next episode…

4 thoughts on “Basikal

  1. mia pun dah mula selsema…smlm 1 hr dia asyik bersin je…stiap laps bersin, mesti dia tersengih2…agaknya klako kot dia rasa kalau bersin tu…ntah pa pe ntah

  2. Hernee –> bleh gang ah ko ngan dia doc. ckp dia jangkit aku la ni aku lak jangkit batuk dia

Comments are closed.