Daneen, Danish

Bersantai

Aksi santai 2 beradik
alamak golap ah plak kat umah masa ngah edit terang
xpo ah ni pakai HP jek x best HP ni
menyampes tau..ku ngah berfikir nak merengek beli DSLR lak
hahaha mau pokai Mr.Hubby & org² dok mengata aku lagi
(xde kene mengena ngan kawan² tau ni working enviroment)
Daneen ngah main mainan KFC, main masak² kata dia
dia dok ralit main sorang², Mummynye ngah cbuk touch-up blog
Ayah lak ngah cari gambo dalam briefcase
pastu dia leh menjerit kuat² ajak ayah dia main masak²
hahaha ayah kata “Ajak Mummy ah”
dia ngan santun menjawab “Kan Mummy ngah wat keje”
“Banyak ah wat keje, ayah pun ngah wat keje gak ni”
minah ni kan skang terror berlakon
apelagi terus jadi Ning Yatimah melolong, menjerit sekuat² ati
pastu habis harta benda semua dibaling
bile kena marah ngan selamba jek dia dok jawab
“Abis tu, Ayah tak nak main ngan adik”
abang lak wat dunno jek berposing tgk DVD “””monster vs alien”“”
kadang² hangin tau ngan minah sorang ni
tu yang wat malas kadang² fikir nak anak lagi
patutnya xlehkan harus bersyukur…

pic10-1

4 comments

bergaya anak bujang u tgk tv. yang anak dara busy men’cooking’ yer. macam-macam ragam bebudak nie. my turn will come…bila anak dara i pun besar!

Plugin for Social Media by Acurax Wordpress Design Studio
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube