Finger Food,  Solid Food

Bread? Biscuit?

image

Ini bentuk yg Mummy buat untuk Syahmina sebab kat umah xde cookie cutter hehehe
toreh pakai pisau jek senang keje eden :)

image

so from now on no more baby bites for her…

bukan setakat Syahmina jek suka tapi Danish, Daneen & Mr.hBy pun suka hehehe 1st time buat
bekalkan Syahmina, Daneen irihati ah plak nak jugak
huhuhu terpaksa ah berjanji untuk bekalkan dia esok plak
image

ni Mr.hBy buat untuk dia konon2nya hehehe
akan tetapi dia x makan ceh…

Resepi for biskut roti ni senang jek

Roti – me guna gardenia

Cara2 :-
Potong roti ikut suka, pastu bakar pada 130c selama 1jam…

sumber HERE

Jot’s :: Entry arini sebab malam tak boleh tido tu yg rajin wat scheduled entry… Harap maklum

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Network Widget by Acurax Small Business Website Designers
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube