Posted in Daneen

Cara Tak!

Jumaat lepas mana dia dapat topi ni pun xtau ah.
Me ngah wat keje, dia masuk bilik
“Mummy, cara tak adik?”
me cam confuse coz camne dia leh wat ayat camtu
tanya semula dia cakap ape
“Kakak cakap ape tadi?”
“Ish Mummy ni, cara tak adik pakai topi ni?”
“Cara ah jugak” me jawab smbl senyum.
Pastu dia beri arahan plak suh amik gambo dia
“Mummy amik gambo kakak”
me pun snap ah, setiap kali lepas snap dia mesti nak tengok
“Nak tengok, lawa tak?”
klu kite diam selagi tu ah dia tanya “LAWA TAK”
kalau kite cakap “TAK LAWA” huhuhu dia akan ngamuk okey
kalau jawapan kite “LAWA”, ngan riak dia cakap “TAU TAKPA”
huh dasar taknak kekalahan betul.

footer

9 thoughts on “Cara Tak!

  1. iyerrr daneennnn…lawa ssgt tuh…hehehe. kak, sgt pandai okeh daneen dok berposing. klo zie time umor die dulu…sumpah kak, x reti org nk berposing g2. bg muke muncuke ade lah…hahaha

    :P

  2. Hernee :: Ntah aku pun baru dengar dia ckp camtu… tu belum lagi terror ah, lagi dahsyat ble dia cakap "lawa syiot" ni klu tgk keta ada spoiler.

Comments are closed.