Cara Tak!

Jumaat lepas mana dia dapat topi ni pun xtau ah.
Me ngah wat keje, dia masuk bilik
“Mummy, cara tak adik?”
me cam confuse coz camne dia leh wat ayat camtu
tanya semula dia cakap ape
“Kakak cakap ape tadi?”
“Ish Mummy ni, cara tak adik pakai topi ni?”
“Cara ah jugak” me jawab smbl senyum.
Pastu dia beri arahan plak suh amik gambo dia
“Mummy amik gambo kakak”
me pun snap ah, setiap kali lepas snap dia mesti nak tengok
“Nak tengok, lawa tak?”
klu kite diam selagi tu ah dia tanya “LAWA TAK”
kalau kite cakap “TAK LAWA” huhuhu dia akan ngamuk okey
kalau jawapan kite “LAWA”, ngan riak dia cakap “TAU TAKPA”
huh dasar taknak kekalahan betul.

footer

9 comments
  1. iyerrr daneennnn…lawa ssgt tuh…hehehe. kak, sgt pandai okeh daneen dok berposing. klo zie time umor die dulu…sumpah kak, x reti org nk berposing g2. bg muke muncuke ade lah…hahaha

    :P

  2. cara la daneen oi..

    mane la die dngr pkataan tu ek..pndai btul bdk skrg ni..

  3. mana ler dia dpt perkataan Cara tuh..comel sungguh bila buat mulut gitu

  4. hehe kiut jek muka gitu..budak2 mmg suka kena puji kan..kembang je idung kalo kena puji hihi

  5. Redbloodsnow :: Zie, huhuh sama ah akak dulu pun gitu. Budak skang ni lain

  6. Hernee :: Ntah aku pun baru dengar dia ckp camtu… tu belum lagi terror ah, lagi dahsyat ble dia cakap "lawa syiot" ni klu tgk keta ada spoiler.

  7. rynas :: ntah ah kak… hehehe kite mak dia pun xtau mana dia dapat

    genny :: kembang semangkuk :)

  8. nakalnya dia… dah le comel.. mmmy dasy tolong cubit2kan dasy tuh.. eyyy tiut miut gitu

  9. cara2.. dh besor jd model k..bijak2…

Comments are closed.