Category: My Family

LiveCast, My Family, ney family

The value of moment…

Terpandang gambar ni masa tengah cari barang dalam bilik.. Al-fatihah untuk arwah.. He’s such a caring and humble person i’ve ever known… Perbualan Syakeela sepanjang jalan, buat Mummy sebak.. “Mya nak dok sini, nampak umah ayom” “Mya tak nangis, mya cuma sedih je, tak dapat jumpa ayom lagi” “Mya kena doa hari2 untuk ayom. Nanti […]

Be the First to comment. Read More
My Family, ney family, Vacay

Langkawi 27-30 Dec 2016

Short Vacay… compiled pictures… dasar pemalas hehehe

Be the First to comment. Read More
am, My Family

Baru setahun corn…

Kejadian ari Selasa sebenonye ni biasa ah Mummy DaSy kan byk lemak “M” macam biasa ah Selasakan paso malam, w/pon aritu MC x keje paso malam tetap gi tapi dok dalam keta jek ah x larat nak jalan² kang x pasal² pengsan sape yg susah dalam kul 6.30pm g, kul 7.30pm balik singgah umah MIL […]

2 comments Read More
makan, mummy, My Family, Ney, Rawa

RAWA lagi..

Muka budak kekenyangan ngan kerang bakar ciptaan Pakngah dia :) ni bulan lepas punye citer, baru arini rajin nak tepek kat blog. Oleh kerana anak² cbuk nak gi masak² sendiri Mr.hBY pun layankan jek ah. Tapi diorg xmakan pun asik ulang alik makan aiskrim jek bergayut kat tong eskrim. Nampak tak kerang2 tu Mummy dok […]

2 comments Read More
My Family

Al-Fatihah

Dalam sekelip mata macam2 boleh terjadi kehilangannya tidak akan kembali. Al-fatihah untuk arwah tok sedara Mummy Hj. Ishak Bin Bidin. Jot’s :: DariNya kita datang, kepadanya kita kembali. Dicatat oleh

2 comments Read More
Social Network Integration by Acurax Social Media Branding Company
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube