The value of moment…

Terpandang gambar ni masa tengah cari barang dalam bilik.. Al-fatihah untuk arwah.. He's such a caring and humble person i've ever known... Perbualan Syakeela sepanjang jalan, buat Mummy sebak.. "Mya nak dok sini, nampak umah ayom" "Mya tak nangis, mya cuma sedih je, tak dapat jumpa ayom lagi" "Mya kena doa hari2 untuk ayom. Nanti

Baru setahun corn…

Kejadian ari Selasa sebenonye nibiasa ah Mummy DaSy kan byk lemak "M"macam biasa ah Selasakan paso malam, w/pon aritu MC x kejepaso malam tetap gi tapi dok dalam keta jek ah x larat nak jalan²kang x pasal² pengsan sape yg susahdalam kul 6.30pm g, kul 7.30pm balik singgah umah MIL anta pesanan dia.Kul 8pm baru

RAWA lagi..

Muka budak kekenyangan ngan kerang bakar ciptaan Pakngah dia :)ni bulan lepas punye citer, baru arini rajin nak tepek kat blog.Oleh kerana anak² cbuk nak gi masak² sendiriMr.hBY pun layankan jek ah.Tapi diorg xmakan pun asik ulang alik makan aiskrim jek bergayut kat tong eskrim.Nampak tak kerang2 tu Mummy dok kopek kulitDaneen tukang makan, naik

Al-Fatihah

Dalam sekelip mata macam2 boleh terjadikehilangannya tidak akan kembali.Al-fatihah untuk arwah tok sedara MummyHj. Ishak Bin Bidin.Jot's :: DariNya kita datang, kepadanya kita kembali.Dicatat oleh