Ckit je lagi

Nampak x CK1 ni dah nyawa² ikan
actually ni Mr.Hubby yg punye
tapi kadang² Danish & Daneen ada syer gak
bile nak gi berjalan semua nak pakai
Mr.Hubby tiap² berbuyi
“Hai, ni dah nak habis”
ayat yang sama tiap² ari, nada suh me yang beli
banyak cantik me nyer perfume beli sendiri
ni awak punye xkan org lak nak beli
ni semua gara² me pun pakai gak klu time
nak gi outing tempat x beraircond
hahaha padan muke tp byk lagi tu klu pndi berjimat
ni dak pakai macam pakai bedak
sikit punye byk sekali sembur…
suke baunye sungguh menyegarkan & wangi yang amat
ceh dah macam wat sale plak…

pic10-1

5 comments
  1. normally perfume hubby mmg akak yg belikan, then akak beli time xmas, x le murah tp ada le hadiah2 free.hihi

  2. dok kias2 ..bini wat tak paham pulakkkkkk :)

  3. heh..heh..heh.. selalu camtu kan.. mesti bini nak kena belikan.. ngades tau

  4. biasa la…orang lelaki

  5. suka Diamond yang Beyonce jadik model tu..lembut je bau dia

Comments are closed.