CROCs

Arini jumpa 2 pages pasal CROCS *selipar getah Daneen panggil*
semua terjadi di FB

1st belah pagi mengenai INI

2nd tengahmalam mengenai INI

pastu baca kat JOEGRIMJOW tapi kedua2 x tekan butang *LIKE

kenapa me tulis pasal ni, sebab anakbanak pki CROCS, me pki 24/7 kecuali dalam umah.
Gila ah terasa okey, hahaha xde maknanya yang penting nawaitu.
Seyes cakap cuma ada 1 jek, selipar tu ah pakai kat umah gi kedai, gi keje & outing.
Sungguh selesa, tp klu tgk betul2 gambar di atas mungkin bukan ORI punye..
Klu ORI x macam tu, JOE pun ckp benda yg sama. Yang 1st kes tu dlm kepala dah bermain ye ke yang selama ni aku pakai dekat 2y ni…
Dah ragu2 dari pagi tp bile dtg yg 2nd & baca blog JOE btambah yakin mmg tak.
Klu tgk skang berlambak yg X ORI kat mana2, but to me x berapa selesa dipakai
sesekali me nak bandingkan ORI & X ORI klu jumpa di mana kedai lambangnye sama ke x?
sebab selama ni xpnah amik pusing pun kasut2 yg cetak rompak tu, ape tah lagi nak belek sbb me kalau pakai barang tu smpi dah lunyai br tuka *ngee tipu*
Jot’s :: KLu Mr.hBy tau pasal ni confirm “NO MORE CROCS” katanya :(

footer

Categoriesam

30 Replies to “CROCs”

  1. My spouse and I stumbled over here from a different page
    and thought I might check things out. I like what
    I see so now i am following you. Look forward to looking into your web page yet again.

    Wolfsburg trikot

  2. 激光是單一波段的光能 , 在同一時間發射 , 光線能量較為集中 , 能深入皮膚打擊患處之異常色素或血管 , 溫和地刺激皮膚內的骨膠原更生, 新生的骨膠原令您的膚質光澤柔嫩 , 煥然一新 , 抗老效果顯著。有效治療色斑(雀斑 , 太陽斑 , 咖啡斑 , 太田痣 , 紋身) , 血管問題 (葡萄色斑 , 微絲血管擴張) , 膚色不均 , 皮膚鬆弛 , 毛孔粗大 治療後皮膚會出現短暫的紅腫 , 要注意防曬及遵照醫生指示護理皮膚

  3. BEAUTYMAKER 【遮瑕系列】水潤光眼部遮瑕膏的商品介紹 BEAUTYMAKER,遮瑕系列,水潤光眼部遮瑕膏的詳細商品介紹,有網友推薦最新295篇化妝品使用心得分享,還有提供通路訊息、試用機會、優惠訊息與相關報導等相關資訊。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *