am

CROCs

Arini jumpa 2 pages pasal CROCS *selipar getah Daneen panggil*
semua terjadi di FB

1st belah pagi mengenai INI

2nd tengahmalam mengenai INI

pastu baca kat JOEGRIMJOW tapi kedua2 x tekan butang *LIKE

kenapa me tulis pasal ni, sebab anakbanak pki CROCS, me pki 24/7 kecuali dalam umah.
Gila ah terasa okey, hahaha xde maknanya yang penting nawaitu.
Seyes cakap cuma ada 1 jek, selipar tu ah pakai kat umah gi kedai, gi keje & outing.
Sungguh selesa, tp klu tgk betul2 gambar di atas mungkin bukan ORI punye..
Klu ORI x macam tu, JOE pun ckp benda yg sama. Yang 1st kes tu dlm kepala dah bermain ye ke yang selama ni aku pakai dekat 2y ni…
Dah ragu2 dari pagi tp bile dtg yg 2nd & baca blog JOE btambah yakin mmg tak.
Klu tgk skang berlambak yg X ORI kat mana2, but to me x berapa selesa dipakai
sesekali me nak bandingkan ORI & X ORI klu jumpa di mana kedai lambangnye sama ke x?
sebab selama ni xpnah amik pusing pun kasut2 yg cetak rompak tu, ape tah lagi nak belek sbb me kalau pakai barang tu smpi dah lunyai br tuka *ngee tipu*
Jot’s :: KLu Mr.hBy tau pasal ni confirm “NO MORE CROCS” katanya :(

footer
One comment

nieza dah chck …
lain la logo tueee …

ciplak + ori ada jerk kat umah ni ..hihihi

Animated Social Media Icons by Acurax Responsive Web Designing Company
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube