Cun ke?

Antara aksi Daneen semasa berjalan ngan Mummy
hahaha budget cun ah sangat
sambil nyanyi lagu rekaan sendiri

“AYAM KOKKOKKOK
BUNYI AYAM KOKOK”


adeh dari mana dia belajo pun xtau ye
asal boleh jek nyanyi
tapi bile dia nyanyi kite xleh join ye puan2
nnt dia marah & meradang habis keta bertukar
jadi transformers nanti kena sepak terajang
akan tetapi puting ngan BB tetap di kiri kanan ye

sign_edited-1

16 comments
  1. wakakakaka…tuh die bakal composser malaysia..ekekekek. comey jek die berspec…dushh dushhh ko daneen..hehe

  2. comey la adek daneen ni. siap ada puting lg… hehehe..

  3. wah wah wah…anak dara melaram…tapi tak bestnyer puting kopek tu tak tinggal lak tu..ish ish ish

  4. Hehe tomeinya Daneen..gerammm tgk tau..tq yea Mummy wish luck for Qaseh..luv u

  5. hahahaa…ayam kokokok ye….xper..truskan menyanyi…mama xyah bukak radio…hiks…

  6. cunnnnnnnnnnn!!!!!

  7. Wawawa..comenynyer.. so sweet.. :)

  8. Comelnya!!!;)

  9. wah..rock, rock dah..tetiba ada puting..cam ne nie?

  10. Zie >> hahaha amin

  11. ikiqzana >> puting tu xtau camne nak lepaskan

  12. Siti >> Tulah pasal camne nak lepaskan dia

  13. Mama Qaseh >> UR welcome

  14. niza >> klu Mumynye xbuka radio adeh bernanah telinga dengo

  15. Ain, Rinna & Umi Sufira >> xde maknenye

  16. mummy_ayu >> tu ah dah xtau camne nak suh dia lupekan itew puting

Comments are closed.