Dah dewasa ke?

semalam tengok ulangan Konsert AF8 minggu ke-2
Daus kan nyanyi lagu Aril, Menatap Mata Mu
tiba² Daneen bersuara sumbang ngan nyaring
ngan muke² nak marah

“EK EHHHH!!! ni bukan Aril lah”
“Mana tau tu bukan Aril”
“Arilkan rambut terpacak ckit², ni (DAUS) rambut leper”
Mummy layan kan ajer


Pastu dia menjerit sekali lagi

“Ni sape?”
“Mana satu”
“Alah yg handsome tu (sambil tangan dia bentuk rambut wat rambut cam Aznil)”
“Pak Nil”
“Bukan ah, nama dia lain”
“Pak Nil ah nama dia”
“Bukan ah” masa ni dia dah hangin sbb Mummy salah bg jawapan
“Aznil”
belum habis cakap lagi dia dah jawab “Ha! tu ah nama dia”
sabo jek, mana plak dia tau perkataan² camtu ek?
ooohhh kalau artis2 kenal hek, ABC tu tonggang terbalik menghafal.
Kalau akil baligh camne ah gayanye nanti huhuhuuu..
anak..anak… tu baru sorang anak dara kalau 2,3 camne?

[Note : excited, hati ngah berbunga² ♪♫♫♫♪♪]

footer

11 Replies to “Dah dewasa ke?”

  1. hua hua hua…tp, ct rasa mia tu pun mesti minat artis gak..la ni, sibuk layan diari AF ngn konsert AF,…jgn pandai2 nak alih cter lain, snggup dia mengamuk..ish ish ish

  2. anak dara aku pon sama…. huhuhuuuu…sentapppp aku tengok dia hapal nama aril laa, akim laa…. huhuhuuuu

  3. 激光靶向祛痣:對斑痣的顯性症狀能快速控制、甚至消除,短期實現肌膚無暇;多款激光設備深層激活膠原蛋白活性,深層煥發激活生命力。快速補充肌膚活性:根據顧客肌膚特性,醫生配套無創注射項目,為肌膚注入玻尿酸、肉毒素等能直接補充肌膚活性,快速補充肌膚缺失的玻尿酸、膠原蛋白,並能達到年輕態塑型的效果,從膚質和形態上保持年輕。聯合療法:注射玻尿酸、肉毒素等產品、配合精確波長的激光能加速透明質酸、肉毒素等物質的吸收,能極大化提高注射營養物質轉換率,最高達30以上,塑形效果保持3.5個月以上,年輕態效果保持時間延長1年以上。

  4. 維他命C磨砂護理面部磨砂及面膜The Body Shop® 從 The Body Shop 購買 維他命c 磨砂護理 : 蘊含細微水晶磨砂粒子,每週使用能有效徹底及深層去除死皮,有助改善膚質及肌膚色澤。亞馬遜卡姆果及維他命C能提升肌膚明亮光彩之餘,乳木果更令肌膚加倍滋潤柔滑。

  5. CLINIQUE 倩碧線上購物官網。瀏覽Clinique倩碧官方網站,了解更多線上購物、護膚、彩粧、香氛及禮品詳情。通過過敏性測試,百分百不含香料。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *