Dah dewasa ke?

semalam tengok ulangan Konsert AF8 minggu ke-2
Daus kan nyanyi lagu Aril, Menatap Mata Mu
tiba² Daneen bersuara sumbang ngan nyaring
ngan muke² nak marah

“EK EHHHH!!! ni bukan Aril lah”
“Mana tau tu bukan Aril”
“Arilkan rambut terpacak ckit², ni (DAUS) rambut leper”
Mummy layan kan ajer


Pastu dia menjerit sekali lagi

“Ni sape?”
“Mana satu”
“Alah yg handsome tu (sambil tangan dia bentuk rambut wat rambut cam Aznil)”
“Pak Nil”
“Bukan ah, nama dia lain”
“Pak Nil ah nama dia”
“Bukan ah” masa ni dia dah hangin sbb Mummy salah bg jawapan
“Aznil”
belum habis cakap lagi dia dah jawab “Ha! tu ah nama dia”
sabo jek, mana plak dia tau perkataan² camtu ek?
ooohhh kalau artis2 kenal hek, ABC tu tonggang terbalik menghafal.
Kalau akil baligh camne ah gayanye nanti huhuhuuu..
anak..anak… tu baru sorang anak dara kalau 2,3 camne?

[Note : excited, hati ngah berbunga² ♪♫♫♫♪♪]

footer

3 comments
  1. hati tgh bunga2?? overdose ke?

  2. hua hua hua…tp, ct rasa mia tu pun mesti minat artis gak..la ni, sibuk layan diari AF ngn konsert AF,…jgn pandai2 nak alih cter lain, snggup dia mengamuk..ish ish ish

  3. anak dara aku pon sama…. huhuhuuuu…sentapppp aku tengok dia hapal nama aril laa, akim laa…. huhuhuuuu

Comments are closed.