Day 11 @Pizza Hut

Ye ye tau arini dah puasa ke 15
tapi nak wat camne makin lama makin rajin *ngee*

Tercapai sudah hajat nak makan
Nasi Kurma Ayam @Pizza Hut
to me, rasanya kureng nangis huhuhu
gaknye tekak elum boleh menerima lagi

Ramadan Fizz ni pulak boleh ah
airnye rasa cam agar²+sunkist+air karbonat
tapi Daneen tak berapa masuk dia mencari air kosong jugak
as for Danish dia kata x sedap, suh order Pepsi

ini pun kureng gak bagi tekak Mummy
makan tak habis pun meatball tu langsung tak boleh masuk kat tekak.
Yang habis cume spaghetti jek, mmg setiap kali gi Pizza itu jek yang laku.

Jot’s :: Sekarang agak senang tak yah fikir nak masak ape, semua beli w/pon tak menepati piawaian ;p

footer

6 Replies to “Day 11 @Pizza Hut”

  1. 韓國膠原蛋白提拉線,在韓國又稱作FTL(Fine Thread Lifting細線埋入拉提術)」,可達到最新趨勢V臉回春效果。它是運用獲得韓國食品藥品管理局KFDA最高安全等級認證的可吸收縫線PDO (polydioxanone)的Fine Thread(細螺紋) 埋入皮膚真皮層裡作用,利用異物反應原理,促進皮膚真皮膠原的增生、刺激局部微循環、從而提拉皮膚和肌肉,增強皮膚彈性,達到提升、除皺,美白、嫩膚等多重回春效果。

  2. 倩碧眼部护理精华露(倩碧滚珠眼霜,走珠眼霜),利落的滚珠设计,清爽按摩间释放多重修护成分:迷迭香,木犀草精华,配合咖啡因,加速眼部微循环,通畅水分排出,轻松赶走浮肿,淡退下眼袋和黑眼圈,唤醒神采!

  3. TULIP HIFU療程屬非侵入性及非手術的緊膚修身治療,獲歐盟CE、韓國KFDA、GMP、ISO9001、ISO13485等認證,安全可靠。 Tulip的DUAL HIFU精細技術,對面部和眼部治療特別有效;另外,TULIP FB有的13mm及7mm STAMP蓋印式治HIFU治療頭設計,眼、面以外部位,同時具「造身」效果。TULIP【DUAL HIFU高能量聚焦超聲波平台】【特點】- 非手術、非侵入性緊膚治療- 適用於任何膚色肌膚- 治療更精確、更安全- 備有7mm及13mm治療頭,可收緊腹部、臀部、手臂等鬆弛肌膚 【治療目的】- 緊緻肌膚- 提升輪廓- 減淡皺紋- 重塑輪廓線條- 嫩膚亮肌- 提升下垂眼部- 重塑身體線條 (用於7mm/13mm修身治療頭)- 重點減少脂肪細胞 (用於7mm/13mm修身治療頭)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *