Day 11 @Pizza Hut

Ye ye tau arini dah puasa ke 15
tapi nak wat camne makin lama makin rajin *ngee*

Tercapai sudah hajat nak makan
Nasi Kurma Ayam @Pizza Hut
to me, rasanya kureng nangis huhuhu
gaknye tekak elum boleh menerima lagi

Ramadan Fizz ni pulak boleh ah
airnye rasa cam agar²+sunkist+air karbonat
tapi Daneen tak berapa masuk dia mencari air kosong jugak
as for Danish dia kata x sedap, suh order Pepsi

ini pun kureng gak bagi tekak Mummy
makan tak habis pun meatball tu langsung tak boleh masuk kat tekak.
Yang habis cume spaghetti jek, mmg setiap kali gi Pizza itu jek yang laku.

Jot’s :: Sekarang agak senang tak yah fikir nak masak ape, semua beli w/pon tak menepati piawaian ;p

footer
3 comments
  1. huhu..bestnye..meatball..ai like

  2. uwaa syedapnya..
    tergudaaa aiiii

  3. weh sdap la..smlm i buke kt pizza hut..

Comments are closed.