am

Dinner at Damai

18/03/09 aritu kitorang gi dinner at Damai Seafood, Danga.
Makanannya ok ah klu tak xkan ah kekenyangan
Mummy sampai sakit perut terlebih makan
pic’s makanan x amik Mr. Hubby bising cam org ape jek katanya
snappy sana sini heh jealous ah tu
kitorang order sizzling tofu, tomyam campur, kerapu stim nyonya style, sotong crispy & sayur campur.
kejap jek gi makan² kul 8.30pm dah balik coz ayah nak keje

bola² rotan masa amik gambo ni org meja sebelah ngah makan diorg jeling² Mummy wat budus jek ayah lak bising bukan ku snap gambo diorg ku snap gambo bola ni jakun k
ni lampu dulu² tapi letak mentol dlmnnya Daneen wat main je jakun tul

ni anak ayah

ni lak anak Mummy

Till next episode..

16 comments

Dasy..JB duk are mana?Sya pn pnh mkn kt Damai tue huhu nyamuk memg laaa tsgtttla byknya..gatai2 tue smbil mkn hehe tp syedaaap kn msakan nya

hahahha…sha pun selau makan kat sane…makanan sungguh sedap..tapi nyamuk mengganggu….x seronok..tepuk kaki kanan..kaki kiri di gigit…

ha ha ha…sama mcm hubby siti..kalau gi memana amik gmbr, mesti dia perli…dia ckp, sejak ada blog ni, mcm tak betul…apa2 je amik gmbr….tak paham tul ngn pompuan2 ni…kueng kueng kueng

Siti –> ak ah org lelaki mmg gitu kot.. kdg2 dia perli "ni ha yang xnak snap ltk dlm blog" nyampah tau

>>ingatkan akakjer yang punyer husband gaya gitu.. ramai gak yerk.. oo mummy dok johor yerk.. akak dah tersilap ler ingat mummy yang mana taditu!!
>>tapi tempattu best gak yerk!! price dia camner??

Animated Social Media Icons by Acurax Responsive Web Designing Company
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube