Danish, School

Graduation Day

Date : 08/11/2009
Place : MAWAR
Time : 2pm – 5pm

Ni cerita basi lagi
aritu gi Majlis Penyampaian Sijil
sekolah Danish, Al-Ummah di bangunan MAWAR.
Ni untuk Zon B, Zon A buat belah pagi.

Cuba cari mana Danish :p
lepas buat persembahan dapat hadiah dari pihak sekolah.
Sijil lak esok baru amik kat sekolah.
Coz esok ada perbincangan ngan guru tentang prestasi kat sekolah.

Pic’s taken before the ceremony was held.

Lepas jek Danish amik hadiah kitorang terus beransur balik malas nak tunggu sampai habis acara.
Tgk gambar Daneen dah macam Gadis Melayu Terakhir plak tengok, sopan sungguh.
Sebelum amik gambo tu kata dia
“No PEACE okey ayah” hahaha poyo jek ko ni kak.


footer
9 comments

Tahniah Danish..
Sonok tgk bdk2 time hujung thn ada xtvt ngn scholl dorang kan..
Cmane gaknya turn Qaseh nnti kan hehe

Ena :: hihihi adik tu awal dah cakap nak jadi sopan… abg tu masamcoz ada 1 hadiah tu kena bagi adik coz dia nak gak

Animated Social Media Icons by Acurax Wordpress Development Company
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube