Posted in friend

Hari Bahagia

Petang tadi gi jemputan kahwin AZIE
plan mmg nak gi dlm 1 lebih
pastu Mr.Hubby ckp dia kena keje kul 3pm
so me cakap
“Klu gitu org saing CheLong jek ah”
“Hmmm gi ah”
jawab macam ikhlas tapi jauh okeh
x sedap ati nnt majuk ke pe so gi ngan dia berdua
anak² tinggal coz diorg tido lagipun ujan malas nak bawak
mule² plan nak jumpe member² yang lain
kat umah AZIE
heh harapan x kesampaian nak jumpe diorg
dah ah nak jumpe setahun sekali pun susah

wah chubby sungguh aku kena diet ckit ni..blh ke?

sempat gak bergambo ngan pengantin
coz masa ni ngah cbuk
pengantin lelaki dah nak datang
dah bunyi kompang AZIE pun dah berdebar-debar

Till next episode…

6 thoughts on “Hari Bahagia

  1. alamak yg komen ni kt atas tu aku..CHE LONG.. ni tgh nk tukar layout cdot..tu yg terguna id die..huhu

  2. lawa sey pengantin…kimslm ngan die yek n say SLMT PENGANTIN BARU wat die on behalf of zie

    :)

Comments are closed.