Homework

As usual balik Danish sekolah mesti ada homework

tapi semalam tak berapa banyak sangat cuma mewarna

sempat lg tgk camera tu

nak colour pun sempat posing

minah ni macam biasa ah

cbuk org nak buat homework dia pun nak wat gak

cari ape ntah dlm beg tu gaknya…

Till next episode…

4 comments
  1. eh eh..beg kfc..hehe

  2. mc'eja –> yup, sorang 1 Daneen punye dah lang yg tu Danish puny tp dia buat cam dia punye…

  3. rajinnya danish..hihi

  4. Mimi –> hihihi time ngan Mummy cepat siapnye coz sebelah hanger sbb tu tak suke mummynye yg ajar time wat homework hehehe

Comments are closed.