am,  WL

Idaman

Nilah yang ku idamkan sudah dapat

klu perasan dlm WL tu dah dipotong k
NOKIA 5800
Isnin aritu ayah ajak gi kedai beli…
sampai kedai dah lain plak yang dilihat macam² nak tapi last²
ni gak yang jadi pilihan hati
hahahaha ni bukan paksaan k
agaknya ayah rela hati nak belikan coz dia pun nak tukar gak nanti
dah faham gerak laku ayah xpe yang penting
tak kuar modal sendiri
anyway once again
“TQ NEY”
‘bcos u make 1 of my wish comes true’
hahaha faham² ah ye
korang jangan lak ada yang muntah darah kang
tangok hp ni… nak ngata depan² jgn kat belakang k
sekadar berkongsi rasa happy di hati ini
ape yang direpekkan malam² buta ni
anak² dah lama belayo mata x leh tido ni siang tadi melantak sampai 4 cawan nescafe
okie ………….

Till next episode…

9 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media Integration by Acurax Wordpress Developers
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube