Jahanam


Habis jahanam,
ini bukan acara memakai samping akan tetapi
tudung yg baru di beli di Ariani. Itu pun dia nak wat suka…
:(

head4_edited-1

10 comments
  1. alahai nk cuba katakn ttp xtau nk pakai kt mana…

  2. nza >> ak ah kak, bukan setakat tudung kadang2 tuala kecik pun buat samping x boleh ikat meradang :)

  3. huhuhuhuuh tak sayang ka …huhuhu
    abih awning rosak nnt :)

  4. sempat ko amik gamba yer? haha, klau aku da menjerit dahhhh

  5. Wadussss sygku Daneen..tdung mahal Mummy pn leh wat suka yea cayang hehe..sbo jer laaa manyak2 ea Mummy..bdk2 bsar cmni memg suka wat pelbagai aksi kan..Aksi2 yg blh naikkan darah kita same too Qaseh laa Yang..aje sabo jer laa skang ni ngn pangai dia yg dh macaaaaam2 sgt2

  6. ana >> huhuhu sayang belum pakai lagi tgk2 dia dah wat main kata dia punye

  7. isz_3707 >> tu tuk jadi bukti bile kena marah ngan hBy nnt

  8. Mama Qaseh >> betul kdg2 heart attack tau

  9. mahal tdg tu.. abis le..

  10. ala habis tudung mahal mak….adoi hai!

Comments are closed.