Jauhkanlah

Di serang cir** bir**, dah erpuluh kali kuar masuk jumpa Mr.T.
Beserta vomit, asal batuk terus jumpa Mr.T,
pastu la ni rasa cam nak demam lak, badan dah seram sejuk.
Kalau tak kurang gak tengahmalam harus gi check-up.
Jauhkan ah dari penyakit yang tak diingini.
AMIN

head4_edited-1

9 Replies to “Jauhkanlah”

  1. hope takde pape la mummy..risau kan skang ni mcm2 penyakit baru ada..huhuhu..demam biasa2 pun takleh nk buat biasa2 dah

  2. mesti ada salah makan apa apa tu..rajin rajin makan ubat, minum air garam..100 plus pun ok gak…get well soon!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *