Jemput Makan

Jemput makan semua
i know i know it’s almost midnight
nak wat camne dah lapo, arini x masak air paip xde
aie tangki pun habis keje dek budak 2 tu
petang me x makan coz Mr.Hubby kursus dia makan pas balik kursus
makan kat luar ngan kawan² anak bini kat umah kelaparan
dush dush sekali budak 2 tu dah makan umah neneknye
so tinggal me jek yang belum makan
pesan ngan my sis nasi goreng USA
dah ah mahal x sedap lak tu tapi tetap licin lapo punye pasal
makin ah naik penimbang pas ni

pic10-1

10 comments
  1. Yummmm..yummmmy….terasa lapor lak memalam buta ni nengok gambo tu….

    Terima kasih sudi menjenguk ke blog akak…Jemput amik award ye…Happy Mother’s day in advance ; )

  2. YatieJay -> Thanks 2 u too, nnt me amik award tu ye..

  3. uiii…terlior nengok nasik goreng USA tuh. siyesly x pnah zie mkn nasik tuh. kat cnie lom jumpe lg jualkan…

    courierkan utk zie kak..lalalala

    :P

  4. aduhai.. lapar nya.. :)

  5. kalau dh lapar..yg x sedap pn sure licin nye…

  6. >>salam.. akak pun kalau dapat makanan mahal dan tak sedap rasa cam nak jer x@#$%*)?**&& entahler..
    >>makan malam2.. lepastu exercise kah!! takder maknenyer

  7. Zie -> Courier sure basi ble dah smpi nnt hehehe..0-0 ah ngan mee sapi awak.. hihihi

  8. Zuhaini -> :p

  9. Cho Zila -> Ha nak exercise belum mampu wat keje kuat sgt lgpun xde maknenye mlm2 bute nak exercise duk dpn tv ngan lappy atas peha

  10. oh..oh..lapo punya pasal smpi licin sudah.. :D

Comments are closed.