Daneen,  Danish

KAKAK

KAKAK!! KAKAK!!
ayah teriak tapi xde sahutan
(ceh dah macam tulis cerpen lak rasa)
Mummy pun confuse
Ayah senyum² ngan Mummy
Mummy : “Jangan nak ngengada ah ney, geli org dengo”
Ayah : “Kakak klu Mummy panggil adik jangan nyahut diam jek k”
Daneen wat x dengao jek hahahah

sapa yang kakak ni
hahaha Daneen ah xkan Danish lak
BUT
jangan pk Mummynye ngah pregnat okeh
ni practise for next year Insya’allah
klu ada rezeki
tapi minah ni xnak dia leh jawab
“Wei! x ah nama orang adik ah”
sambil menjerit² marah
Mummy terbahak² ketawakan ayah


Pic’s atas tu Daneen ngah majuk

tak suka ayah panggil dia KAKAK
meraung² cam kena dera
tak suke bebeno ah tu gamaknya
tu ah ayah, Mummy dah cakap jangan nak tuko² nama dia
lain lak ngan Danish dia suka siap suh ayah panggil dia
ABANG LONG
berapa ramai dah kat famili MakTok ada nama tu
ABANG LONG ADI
ABANG LONG FAKHRUL
ABANG LONG ALIFF
ni nanti
ABANG LONG DANISH lak
pastu dia lak cakap ngan ayah suh panggil Daneen
KAK NGAH
makin hangin minah tu
Mummy x kisah ape² pun nak panggil
klu ikut Mummy 2 dah cukup
ayah nak lagi 2 terima jek ah keputusan dia
kang x pasal² jadi isteri derhaka lak
tak dengo cakap suami hehehe
ni family planning kitorang
ape² jadi kemudian hari Allah S.W.T yang tentukan
kitorang cuma merancang….

Till next episode…

16 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Animated Social Media Icons by Acurax Responsive Web Designing Company
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube