Ke-3 Puasa

Semalam puasa ke-3, me x masak lagi untuk berbuka
ini kerana nenek DASY berniaga di bazaar Perling,
Danish ikut neneknya so Mummy kena ah gi bazaar amik dia lepas balik keje.
Bila dah sampai bazaar ofcos ah tergoda ngan makanan2 yg ado,
semalam beli untuk berbuka
murtabak special Rafi mmg best, jagung bakar, nasi beryani kambing, satay ayam + daging, air mangga, air tebu fresh and tepung pelita.
Mule2 beli satay ayam untuk NekYang kerna Daneen kat umah NekYang kena ah beli ape2 ckit untuk diorang.
Akan tetapi Danish yang dok berlantak last2 beli lagi coz xkan bekas Danish nak bagi diorang kot.
Pastu kitorang balik amik Daneen, dalam keta me tanya Danish
“Lapo na bang, x makan ape dari pagi”
“Orang puasa arini tak makan dari pagi tau, susu pun xde mummy x anta umah nenek”

“Lorr ye ke? Bagus ah anak Mummy, camni ah baru puasa, sok pukul 4.30pm lak ye baru makan”
masa tu jarum jam menunjukkan pukul 4pm dia baru makan.
Alhamdulillah dah boleh ah tu untuk umur dia berpuasa.
nanti sambung lagi cukup tak Danish berpuasa Ramadhan w/pon separuh hari…..:)

head4_edited-1

9 Replies to “Ke-3 Puasa”

  1. 來自瑞士的Teosyal®透明質酸,是由世界第三大以透明質酸為基礎的TEOXANE藥廠研發。Teosyal ®Redensity II® 是專門為眼部肌膚而設計的透明質酸。屬於半鏈結透明質酸的Redensity II® ,輕微吸濕力可減少水腫。 半鏈結透明質酸的柔軟度較高,於注射之後不會產主粒狀問題。可撫平中度皺紋,主要用於淚溝、額紋、手部填充、木偶紋、豐唇、耳珠、太陽穴、人中、面頰填充、虎紋

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *