Kebun

Petang selepas anta Pn.Hernee balik
Mr.Hubby & co. gi petik buah pulasan di tepi umah
pokoknye kecil & rendang sahaja
tetapi buahnye lebat macam nak patah dahan²nye
pokok ni tanam masa bersalin Danish
kiranya hampir 5 tahun usianya
dah 2 kali mengahsilkan buah

masing² nak tolong ayah
mummy cuma bersantai tepi umah
ini adalah semaksamun itu
rumput² dah panjang
klu mummy join sama gamaknye x tido malam ah
asik bergaru jek gatal ok
tu belum semut lagi Daneen lak asik menjerit
“Tumut semut tumut banyak”
dia sorang yg kena org lain x plak
tapi masih lagi main dlm semak tu

dapat banyak gak lebih kurang 2 baldi beso
siap bahagi² jiran sebelah menyebelah
ada kejadian yg terjadi akibat gigitan “tumut” itu
wait till next N3 ya….

sign_edited-1

6 comments
  1. wow weee bestnye..

  2. alahai bestnya rumah ada tanah nun…dapatlah jugak nak tanam pape…ni tanah memang sekangkang kera tanam pokok suma dalam pasulah jawabnya:P

  3. sib baik jauh,klau tak nak gak gi terjah…heheheeh

  4. wah, berkebun secara fizikal nmpknye

  5. Pokoknya rendang cmtue pun dh berhasil buah dgn byk kan..sonoknya da pokok sndiri..

  6. wah.. ala2 cam kebun kat belakang umah.. hik..hik..hik.. :D

Comments are closed.