Kelakatu

Terjaga ni dah xleh tido semula
semua gara2 Danish nak gi toilet
selalu bangun terus gi toilet xde nak kejut2 pun
malam ni dia leh kejut lak
bangun tengok kelakatu byk kat lampu belakang umah
ngan kat depan bile switch on lappy nyerbu lak kat lappy
me angkut bawak masuk dalam bilik pun pandai dia cari
aduh bila dah kelakatu ni sok pagi mesti banyak semut gigit
menghurung ‘mayat’ kelakatu kat beranda umah ni kang
ni yang lemah nak menyapu ni
ish dasar pemalas tul ek me ni hahaha
okeh nak tido dulu banayk lakkalakatu ni masuk dalam bilik

pic10-1

Categoriesam

12 Replies to “Kelakatu”

  1. Gieyana -> Betul tu kalau x xde maknenya nak bangun pagi2 buta mcm bersahur lak rasa nasib pemakan dah habis klu x mau bersahur tadi

  2. samlah kat umah siti/….si mia asyik tunjuk kat lampu je….ckt2 panggil siti, ckt2 panggil siti…bila menantang tu jatuh kat lntai, dia punyer jerit, mcm nampak apa

  3. kalakatu tuh yg hat kecik tuh busuk skit.. tak suka kalo dia masuk rumah… ada si damia kutip.. sabo je laaa…
    cantiklah deco ‘rumah’ nih…

  4. For example, it make usually manufacture judgement in requital for someone earning $50,000 a year without cours du bitcoin btc en euros a huge portfolio to resign an investment advisor wholly, unless there are some behavioral advantages that lead to better outcomes or the convenience is entirely good it, as it is to varied people, preferably opting for a small number of well-selected, low-cost index funds.

  5. You Have Problems in getting the required scores in Ielts,Toefl, Pte, Esol, Toiec, Oet, Gmat, Gre, Nebosh, SAT, FEIGNING, GED, Usmle, Psat, lsat, Celban, FCE, CAE,CPE, BEC, Fle, Tesol,???
    Call for Ielts certificate urgently in Australia, Saudi Arabia, Oman, Lebanon, Qatar, Canada, India, Dubai, Iran, Pakistan, Belarus, Kuwait, Germany, France, Egypt, Russia, Malaysia, UAE, Jordan, Yemen, Iraq, China, Canada, UK, USA, Uncharted Zealand,cours bitcoin en temps réel Anywhere… From British cabinet or IDP official without captivating the test?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *