14 thoughts on “KeLiWoN

  1. Betul…betul…..makin lama makin tak best lak citer keliwon ni….Hantunya dah yg bukan2. Kalo tak silap 2 mnggu lepas siap ada antu kat dlm gua….tahapehape…..

    Tapi ada satu pengajaran la mummy dasy. Len kali kalau husb balik keja malam bagi salam…..nak lagi best suruh dia mengucap….terpikir gak kalau yg balik tu bukan "dia"….heheeee…..

  2. yer ker…tak pernah tgk langsung sebabnya saya ni penakut keh.keh..keh..
    lepas ni leh tgk ler sebab tak takut ekkk

  3. tak menakutkan ker?? huhu ku memang penakut, semalam, lupa tutup tv awal2,lepas solat nak g tutup tv, terpandang cik ke en hantu.. mak terus pejam mata sambil tutup tv

    kah kah dasar penakut

  4. Hehe sya pn tgk jgak ngn Qaseh coz Qaseh memg peminat cite hantu nie..Nk bg puashati baik li cd cite hantu indon..semua leh tahan serammm nya Mummy yuhuuu..
    Kalu channel 105 Prima hr2 kna tgk Anak Kerak kul 8.30-9.00pm..tpksa duk mlayan ank daress tue huhu

  5. tak takut ker? ayu memang tak tgk cita hantu.beside ian pun penakut macam mummy dia..he he he!

Comments are closed.