Posted in am

KELIWON

Penakut!!!!!!!
huhuhu me nak tengok keliwon
tapi baru starting jek ternampak “CIK PONTI”
dah gelabah terus alih channel
anak² nape ah korang tido awal na cube temankan Mummy cam semalam
korang tido kat luar mmg xde perasaan takut
coz ada ah orang temankan
ni diorang tido dlm bilik sorang² kat luar
Mr.Hubby g kursus kul 12am baru balik
soram dah terang benderang 1 umah pun masih takut lagi
ish penakut tul aku ni
sape² ada tg2 nnt review ye
ada gak ah jengah² celah langsir hihihi
pic10-1

11 thoughts on “KELIWON

  1. nampak macam berani, tapi takut..hehehe…same ler kite…memandangkan anak2 dgn en suami dah tido, tetiba jadi takut…heheh

  2. long aku x brani tngok tibe2 adik aku n bariah dtg nk bukak plak..dah le aku tnggal sorg..nazir keje malam..mmg skip tv3 ler..hehehehe

  3. mahunyer x penakut kak if opening die dh tunjuk ponti…mahunyer x meremang roma…hahaha.

    haaaa..lenkali, pesan kat anak²…jgn tido awal time mlm jumaat. leh temankan akak nengok keliwon..huhuhuhu

  4. my daughter, suha suke nah tgk keliwon ni..tp tgk sambil tutup mata dgn tgn..hahahha

Comments are closed.