KELIWON

Penakut!!!!!!!
huhuhu me nak tengok keliwon
tapi baru starting jek ternampak “CIK PONTI”
dah gelabah terus alih channel
anak² nape ah korang tido awal na cube temankan Mummy cam semalam
korang tido kat luar mmg xde perasaan takut
coz ada ah orang temankan
ni diorang tido dlm bilik sorang² kat luar
Mr.Hubby g kursus kul 12am baru balik
soram dah terang benderang 1 umah pun masih takut lagi
ish penakut tul aku ni
sape² ada tg2 nnt review ye
ada gak ah jengah² celah langsir hihihi
pic10-1
11 comments
  1. kesian x bleh tgk..sy kalau x dr hubby mmg x tgk…takut woo..

  2. nampak macam berani, tapi takut..hehehe…same ler kite…memandangkan anak2 dgn en suami dah tido, tetiba jadi takut…heheh

  3. long aku x brani tngok tibe2 adik aku n bariah dtg nk bukak plak..dah le aku tnggal sorg..nazir keje malam..mmg skip tv3 ler..hehehehe

  4. Gieyana -> sama ah klu ada hubby sll pakse suh temankan

  5. Qaseh -> Tang lain ku berani dah mlm2 ni wei seram lak malam jumaat lak tu..

  6. Pn.Hernee -> Ak ah aku gilir² kejap buka tv3 nak gak tgk w/pon takut

  7. mahunyer x penakut kak if opening die dh tunjuk ponti…mahunyer x meremang roma…hahaha.

    haaaa..lenkali, pesan kat anak²…jgn tido awal time mlm jumaat. leh temankan akak nengok keliwon..huhuhuhu

  8. my daughter, suha suke nah tgk keliwon ni..tp tgk sambil tutup mata dgn tgn..hahahha

  9. Zie -> Betul tu napa terfikir semalam ek…

  10. mumy -> uish biar betul budak kecik tu lagi berani w/pon tutup mata

  11. heh..heh..mirul semalam pun sama2 tgk..

Comments are closed.