Kerana mulut badan binasa

Semalam pagi² dah gi paso beli lauk gi berdua ngan si anak dara yang jones itu
dalam kepala hotak ni nak membeli
ikan pari akan tetapi xde ikannye
pergi kedai 1st cbuk Mummy membelek ikan
Daneen cbuk gak membelek asam jeruk, air kotak, air botol, sweets etc.
bile nampak Mummy dah amik bakul
ngan selamba dia meletak 100 plus, sweets & asam boi
pastu lagi ah kite ni queue tgg turn membayo dia leh cbuk²
“Mummy, cepat ckit kakak sakit perutpowot ni”
me wat selamba jek malas nak melayan dia
tapi bile tgk dia macam betul² skit perut
dengan selamba ku potong barisan ye puan² jangan di amalkan
pastu bile masuk dalam keta dah macam org sihat
dok meraba barang makanan dia
dan² tu baru teringat ada lagi barang terlupe nak beli
me terus tanya dia takut dia tak tahan
“Kakak sakit perut tak”
“Sape yang sakit, orang owang nak minum air gas”
dalam ati “Budak ni auta k**ling lebih tul”
so singgah kedai lain lak beli sedikit lagi barang
dia cbuk gak nak ngikut
pastu masa me ngah memunggah lala
dia cbuk mumbling sambil ngangkat baju
ada makcik tu tanya
“Napa angkat baju, org suar yg angkat”
selamba ade dia menjawab
“Seluar pendek, baju ni tutup hidung”
pastu dia cbuk
“Mummy, cpat ah bucuk ah, ape yang lambat ni”
ish hangin tul kite ni lagi terbelek² cari lauk
dia masih lagi membebel me wat x dengar jek
tiba² “GEDEBUK” bunyi benda jatuh
toleh belakang tgk Daneen dok molek bersimpuh kat lantai
ngan air² ikan yg berlinang atas lantai
miahaha padan muke tu ah asik membebel jek
pastu dia marah coz Mummy dia dok gelak bukan nak tulun hahaha
tu ah mulut merutai cam bertih x reti diam
DOLAT ngan Mummy lagi
Padan Muka :)

[P/S : gambo xde ye xkan nak gi paso membawa camera]

sign_edited-1

8 comments
  1. ko ni mummy..gelakkan pulak anak dara dia jatuh…hik hik..tapi, klako pulak….pandai otak dia pkr nak cepat minum air gas tu, dia purak2 sakit perut…anak…anak,..

  2. Siti >> ak ah tu xde gambo gaya dia merendeh bawak 2 botol air gas

  3. anak dara u mulut..dasyat. tak tau lagi la anak dara ayu nanti..tapi sian dia, jatuh u gelakkan…ayu tersebyum baca pasal daneen nie..

  4. hahahaha kelakar laa..Mummy Dasy..ciann si daneen.. bijak betul dia..auta mummy dia ekk.. :)

  5. wakakakaka… gitu la kan.. daulat mummy.. kesian dia duk jatuh kat pasar tu.. wah kemain auta lagi ya.. :D

  6. dolat si mummy la tu..hehe tp cian gak kat dia pasal jatuh…

  7. hehehe…..cian lak baca dia jatuh…
    tapi tulah..agaknya anak2 dara memang suka komplen. insyirah pun camtu gak..x henti2 komplen..ada saja x kena…

  8. Hehe laa kesiannya laa dak omei tue jth ea cayang..sbo jerk kan..

Comments are closed.