am,  Danish

Khemah

Dah sebulan lebih Danish minta ngan ayah khemah,
kalau ikut Mummy beli kat Giant jek dah,
tapi ayah xnak coz dia dah pesan ngan kawan katanya.
So benda yang di tunggu2 selama ini
ayah bawak balik semalam.
Masa pasang khemah ni Mummy kat ofis
masa ayah vidoe call pun dah siap pasang
Nilah ghupe khemahnya ckitnye beso x ngagak.
Danish ngah main dalam khemah
Tapi sayang xde alas lantainya sekali. Balik sekolah tadi mamat ni turun jek keta terus membebel
“sapa yang letak mainan dalam tu”
“sapa yang letak kerusi dalam tu”
“tu kan khemah orang”

Huh macam2 soklan gamaknya macam khemah dia sorang itu xleh ini xleh.
Tengok dalam tu dah ada tikar buruk nenek ghupenye pagi tadi bende alah tu semua nenek yang ngangkut nak suh Daneen main dakm tu tapi dia xnak main dalam tu sorang2 sampai jatuh nyembam ke pasir huhuhu sian anak Mummy, benjol lak lagi sebelah…..

Till next episode…

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media Integration by Acurax Wordpress Developers
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube