Luper

Pagi tadi selak² retebenda dalam h/beg
ternampak card medical appointment untuk Depo Injection

rupa²nya 05/10/2009 dah terlepas tarikh tu
alamak camne ni, cakap ngan diri sendiri

semalam Mr.hBy tanya bila lagi gi inject
me cakap bulan depan huhuhuhu
harus ah wat² lupe, takkan ah nak gatal² gi klinik tanya boleh teruskan tak
hahaha klu berisi pun xpe ah ku dah sedia chewah….
kira family planning sendiri pasni ah gamaknya

Note : Yang menaggung me bkan Mr.hBy

footer

4 comments
  1. dh blh sgt tmbh2 ahli kuarge tu long..hehehe

  2. ooooo…nak kejo aku ye…ko kejo, aku lari…aku lari, ko kejo….tp kan long tu la sbbnya aku tak buat depo tuh..tkut lupa, naya…dahlah urat byk putus ni…mkn semut pun byk gak…so, apakah langkah kita seterusnya…

  3. Hernee >> Ye ke???

  4. cdot >> langkah seterusnya…..jangan ngangkang muahaha ish mencarut ah plak

Comments are closed.