Macam2 Ada

See above piccas
huhuhu anak dara ni kalau tido macam2 kaedahnye nak di bawa :-

1- sling beg Barbie, la ni asik ngan beg tu macam2 di sumbatnye dalam tu.
2- Nampak tak kat pinggang yg warne coklat tu, itu adalah wallet PakUsu dia buang, dia tukang kutip konon2 yg dia punye ah tu.
3- Plastik hijau tu dalamnya adalah mainan entah ape2 ngan tudung baru beli di KipMart.
4- Ni barang wajib iaitu BB & paci, takde mau ngamuk okey….

Sofabed tu lak dah jadi macam harta dia, orang lain tak boleh duduk @ baring,
terutamanya abang dia ah.
W/pon dia ngah main bila pasan Danish ngah duduk kat sofa dia harus perang.
Barang2 yang dia dah cakap dia punye jangan ah orang lain nak amik @ pinjam,
termasuk ayah & Mummy pun xleh pinjam, harus lain jadinye nanti.
Pernah sekali dia ngah main B-daman Danish,
datang Danish ni bebel2 terus amik coz tu dia punye,
minah ni naik angin coz orang ngah syiok main tiba2 datang kacau,
di terpa si abang mule2 nak pukul tak dapat,
terpa lagi sekali melekat 2 genggam kat rambut Danish sambil di genggam xnak lepas
pastu di goyang2 macam goyang belon.
Si abang meronta2 sakit sambil menangis, bile dgr abang melalak
apelagi terus lari selamatkan diri.
Tu lah perangai Daneen yang macam2 skang ni kadang2 tak terlayan.
Cakap dia kalau tak dapat habis di amuknye.
Kata Mr.Hubby sape letak DANEEN [PRINCESS],
pastu panggil pun DANEEN. So dia tuan puteri kata, kehendak dia mesti kena turut.
HUWAAARRRGGGGHH ayat cam nak salahkan Mummy jek.
Menyampah tau……. insya’allah lama2 berubah pangai dia….

head4_edited-1

5 Replies to “Macam2 Ada”

  1. aduh….pening tgok daneen ni…eh, tapi mungkin betul gak kata mr hubby tu…dah kita panggil nama yg maksudnyer mcm tu, ye lekat..he he he//..harp2 dah sekolah nanti berubhlah dia..kalau tak, mummynyer asyik kene gi sekolah je kang…he he he

  2. Tkpe Yang slow2..lma2 nti dh skolah sok n dh jd ank dares haruss dia akn mnjadi ank yg baik InsyaAllah..kita sbagai ibu ni laa yg rajin berdoa yg terbaik tuk ank2 kita..keletah2 dorang msa kanak2 ni tak akn berulang lagi tau Yang..ni jee laa pnt n sakit ht yg akn kita rsa kan hehe sok dh besar dorang ni akn bjauhan pulak ngn kita..

  3. In support of criterion, if you make [url=https://trello.com/coursdubtc]en live le cours du bitcoin[/url] a procurement $100 on the 5th of the month [url=https://trello.com/coursdubtc]cours bitcoin[/url] and turn out to be it in robust on the 17th of the month, but your acknowledgment communiqu‚ was updated on the 12th [url=https://trello.com/coursdubtc]cours du bitcoin[/url] of the month, your acknowledgment communication won’t display a $0 balance. Unless your counterbalance is always zero, your credit despatch will very likely elucidate authority higher than what you’re currently carrying. Fortunately, not having a zero balance won’t torment your depend on score as sustained as the even out you do suffer with isn’t too high (exceeding 30 percent of the acknowledgement limit).

  4. Scornful your expenses to less than $10,000 per man per [url=https://giphy.com/channel/coursdubtc]cours du bitcoin[/url] year requires some giving up and lots of planning. It means cutting back on groceries and at the warehouse store, and [url=https://giphy.com/channel/coursdubtc]cours du bitcoin suivre ici[/url] it also might mean bikes in preference to of [url=https://giphy.com/channel/coursdubtc]cours bitcoin[/url] cars, the library instead of Amazon, and turning things like coffee shops and restaurants into true hedonism items rather than daily or weekly occurrences.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *