Macam2 Ada

See above piccas
huhuhu anak dara ni kalau tido macam2 kaedahnye nak di bawa :-

1- sling beg Barbie, la ni asik ngan beg tu macam2 di sumbatnye dalam tu.
2- Nampak tak kat pinggang yg warne coklat tu, itu adalah wallet PakUsu dia buang, dia tukang kutip konon2 yg dia punye ah tu.
3- Plastik hijau tu dalamnya adalah mainan entah ape2 ngan tudung baru beli di KipMart.
4- Ni barang wajib iaitu BB & paci, takde mau ngamuk okey….

Sofabed tu lak dah jadi macam harta dia, orang lain tak boleh duduk @ baring,
terutamanya abang dia ah.
W/pon dia ngah main bila pasan Danish ngah duduk kat sofa dia harus perang.
Barang2 yang dia dah cakap dia punye jangan ah orang lain nak amik @ pinjam,
termasuk ayah & Mummy pun xleh pinjam, harus lain jadinye nanti.
Pernah sekali dia ngah main B-daman Danish,
datang Danish ni bebel2 terus amik coz tu dia punye,
minah ni naik angin coz orang ngah syiok main tiba2 datang kacau,
di terpa si abang mule2 nak pukul tak dapat,
terpa lagi sekali melekat 2 genggam kat rambut Danish sambil di genggam xnak lepas
pastu di goyang2 macam goyang belon.
Si abang meronta2 sakit sambil menangis, bile dgr abang melalak
apelagi terus lari selamatkan diri.
Tu lah perangai Daneen yang macam2 skang ni kadang2 tak terlayan.
Cakap dia kalau tak dapat habis di amuknye.
Kata Mr.Hubby sape letak DANEEN [PRINCESS],
pastu panggil pun DANEEN. So dia tuan puteri kata, kehendak dia mesti kena turut.
HUWAAARRRGGGGHH ayat cam nak salahkan Mummy jek.
Menyampah tau……. insya’allah lama2 berubah pangai dia….

head4_edited-1

3 comments
  1. aduh….pening tgok daneen ni…eh, tapi mungkin betul gak kata mr hubby tu…dah kita panggil nama yg maksudnyer mcm tu, ye lekat..he he he//..harp2 dah sekolah nanti berubhlah dia..kalau tak, mummynyer asyik kene gi sekolah je kang…he he he

  2. Siti >> Tau xpe… dah ah garang ada kang time sekolah xde kawan hehehe

  3. Tkpe Yang slow2..lma2 nti dh skolah sok n dh jd ank dares haruss dia akn mnjadi ank yg baik InsyaAllah..kita sbagai ibu ni laa yg rajin berdoa yg terbaik tuk ank2 kita..keletah2 dorang msa kanak2 ni tak akn berulang lagi tau Yang..ni jee laa pnt n sakit ht yg akn kita rsa kan hehe sok dh besar dorang ni akn bjauhan pulak ngn kita..

Comments are closed.