Posted in Me, Resepi

Makan Ape Adenye

Bile Mummy dah start bekerja
yang jadi mangsa adalah Mr.Hubby & anak²
balik keje dah kul 5pm, masak harus ah yg ringkas
tapi semalamkan lunch hour panjang
xsempat makan cume sempat masak jek

telur goreng ni Daneen yg punye 3 biji sekali Mummynye malas nak masak 1 persatu

yang ni lak kari lokan

masak tghari makan di waktu petang sebelum kul 8pm
gara² Mummy dah kebulur yang amat
Daneen makan telur & kentang sahaja
Danish makan kuning telur sahaja
lokan tu beli yang dah siap kopek kulitnye
ini adalah kerana me tak reti camne nak wat
bile kulit lokan tu ada kang harus
melentik² jari mak okeh….

pic10-1

7 thoughts on “Makan Ape Adenye

  1. sedap ker kari lokan??cam mengidam plak rasenyer…menu plg malasku same ngan danen nyer..telur mata kerbau plus kicap

  2. Lokan tu husband aku beli ngan org kat area umah mami.. nnt aku tanya dia namanya sape..

  3. uish.. memang very simple kan.. eemmm lokan masak kari..? tak pernah plak buat masak kari..

Comments are closed.