Masak-Masak

Dah lama x letak citer masak2
kang ada korang ingat aku x masak plak
seperti biasa balik keje yang tak menentu harus masak
kalau tak masak, gamaknye kami anak2 banak makan
mee maggi kari ah ye…
waktu balik yang tak menentu kadang2 kul 4pm kadang2 4.40pm klu rajin wat keje kul 5pm ah baru balik
terus kuarkan ape yang patut untuk di masak.
Ni semalam punye citer balik terus masak


Asam pedas ikan pari + bendi + kamchai

Capcai + Udang
tapi anak2 cuma makan udang sahaja
sayur terpaksa Mummy makan tu pun x habis.

Sambal Belacan
ni Mr.hBy yang buat, kalau me yang buat nnt dia cakap
“Tak boleh benti makan sambal belacan mummy ni”
hahaha coz terlampau pedas

JERING
sape suke angkat tangan
favourite Mr.hBy tiap2 mgg paso malam harus beli
me suke yg muda2 macam timun rasanya
Fav. Daneen ni jangan xtau, pastu bile shishi mak oiiiiii 1 umah melekat klu dia lupe simbah.

Itu makanan kami untuk semalam. Arini adalah makan free coz ada 2 kenduri sempena nak gi haji, 1 x dapat gi umah CDOT d DOT.

footer

Categoriesam

4 Replies to “Masak-Masak”

  1. CDOT :: wei… ko jgn ah gitu mmg xsempat coz umah sedara belah laki aku..sedih aku tau..jgn ah clash BFF ngan aku huahuahuuaha

  2. 以低能量的1064-Q激光反覆掃於皮膚表面,逐步改善皮膚色素問題。 治療時產生的熱能能促進膠原蛋白的再生,回復肌膚彈性。 使用7mm平行光光頭,使輸出的激光更溫和及均勻。功效: 去除紋身 美白及去除面毛 令整體膚色更白更均勻 減淡及去除荷爾蒙斑或反黑 增加皮膚膠原蛋白,改善皮膚彈性 減淡深層色斑 : 黃褐斑,荷爾蒙斑,蝴蝶斑 以低能量的1064-QS激光反覆掃於皮膚表面,逐步改善皮膚色素問題 使用8-10mm平行光光頭,使輸出的激光 更溫和及均勻 1. 激光能透進皮膚深層 2. 激光被黑色素吸收 3. 產生熱能將黑色素體分解 4. 被呑噬細胞吸收及排出體外

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *