Masak-Masak

Dah lama x letak citer masak2
kang ada korang ingat aku x masak plak
seperti biasa balik keje yang tak menentu harus masak
kalau tak masak, gamaknye kami anak2 banak makan
mee maggi kari ah ye…
waktu balik yang tak menentu kadang2 kul 4pm kadang2 4.40pm klu rajin wat keje kul 5pm ah baru balik
terus kuarkan ape yang patut untuk di masak.
Ni semalam punye citer balik terus masak


Asam pedas ikan pari + bendi + kamchai

Capcai + Udang
tapi anak2 cuma makan udang sahaja
sayur terpaksa Mummy makan tu pun x habis.

Sambal Belacan
ni Mr.hBy yang buat, kalau me yang buat nnt dia cakap
“Tak boleh benti makan sambal belacan mummy ni”
hahaha coz terlampau pedas

JERING
sape suke angkat tangan
favourite Mr.hBy tiap2 mgg paso malam harus beli
me suke yg muda2 macam timun rasanya
Fav. Daneen ni jangan xtau, pastu bile shishi mak oiiiiii 1 umah melekat klu dia lupe simbah.

Itu makanan kami untuk semalam. Arini adalah makan free coz ada 2 kenduri sempena nak gi haji, 1 x dapat gi umah CDOT d DOT.

footer

2 comments
  1. ada ubi ada batas!!!!

  2. CDOT :: wei… ko jgn ah gitu mmg xsempat coz umah sedara belah laki aku..sedih aku tau..jgn ah clash BFF ngan aku huahuahuuaha

Comments are closed.