Memancing

Semalam awal² pagi Danish dah ‘semangat’
cam sinetron INTAN tu semangat!!!
kul 6am dah bangun terus nak mandi
pastu kul 8.30am baru gi tempat Pertandingan
pendaftaran semua AYAH dah settlekan
coz AYAH urusetia hahaha pengelat sungguh

kepenatan sian anak Mummy
PakUda ko buli anak ku he
mentang² mak dia xde
pak dia lak bz
air ko pun suruh dia yang pegang he
ape ah salah ko suh kawan ko tu yang pegang
tapi tak sia² awal² bangun
coz dapat seekor ikan
kalau ikut carta dapat no. 16
tapi hadiah smpi no. 13 jek
kedekut sungguh penganjur ni
Daneen gi tengok gak kejap nenek bawak
adeh minah ni balik² sampai umah meraung
coz x nak balik nak mancing gak
kata nenek dia nakkan hamper nak bawa balik
pujuk² x makan saman, Mummy dah bertukar HIJAU terus masuk bilik amik hanger tp x pukul pun terus dukung dia masuk dalam buai, terus tido minah tu

tapi w/pon x menang hadiah
Danish tetap bawak pulang hadiah no.bertuah
bile balik terus bagi Mummy
“Orang dapat no. bertuah” kata dia
hahaha dalam pala Mummy mesti ayah ngelat
terus SMS Mr.Hubby
“Ney, Danish dapat no. bertuah ni main ngelat he”
“Tak ah orang lain ah yang cabut undi
hihihi keji sungguh bini mu ini
berniat serong miahaha

P/S : Tak puas ati x banyak gambo macam ni ah klu Mummy x gi gambo anak 1 jek yang ado, yang lain² gambo ntah hape²….

pic10-1

20 Replies to “Memancing”

  1. hehehe..kalo x laki aku join gak aku nempel kt cni..tp ktorg dh plan nk picnic bwh jmbtn.. mancing kt sane je dpt buntal..hahaha

  2. bagus le kira b’tuah la danish ni..aku ssh sgt nak dpt klu ada cabutan bertuah..seumur hidup skali je aku dapat..dapat mug masa cbutan bertuah hari merdeka masa form4..huhu..
    daneen bila dodoi mdh je tido eh..comel la daneen ni

  3. hah ni baru dpt komen mummy nye blog nih..sblm ni takleh bukak tau mummy nye blog ni..msti error pastu not responding..mummy jgn boh benda pelik2 dlm blog ni ye..kang takleh masuk lagi saya kat blog ni

  4. ain adreanna -> hahaha xde maknenya comel klu peradang,perajuk…. masuk buai pastu enjut pakai karan mummy yg sungguh pemalaskan..

  5. mc'eja -> dia x mancing g tgk jek org yg mancing berlengan panjang bagai dia yg tgk pakai sleeveless hahaha macam minah salleh konon

  6. Hi,i [url=https://tinyurl.com/kelbmlv]gagner de l’argent[/url] do not agree with you:Because puberty is uncommonly funny and a pleased time in place of all of us.But we can be happier in other times.Curiousity and our mind do the go,if anybody loses his msind or heart that he/she brought from his adolescence,he can on no occasion be happier thanchildhood:But if the pozition is controversial he surely lived less gladly in childhood than those he/she is living nowadays.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *