Mengkarung

Tadi tengahari dalam kul 12.30pm
Mummy baru nak bersantai² lepas makan
(mana x naik badan)
tiba² terdengar sore Danish menjerit
cam org histeria …skema jek ayat arini
Mummy tutup tv trus gi umah nenek
tgk ape yg jadi
sampai² depan pintu kata PakUda
anak ko ni macam org tersepit ape jek melalak
tanya kenapa dia nangis
ghupenye terperanjatkan mengkarung
sampai termuntah² nangis
mummy bleh bantai gelakkan
buat malu jek mamat ni mengkarung pny hal 1 kampung terperanjat
bile dah lepas² tu ayah tanya mengkarung tu watpe
dia bgtau masa ngah tengok transformer
baring atas sofa
mengkarung tu jalan dari kepala terus ke tangan pastu turun ke lantai
masa binatang tu kat badan dia keras mcm patung
pas jek binatang tu lepas ke lantai tu yang
dia menjerit cam ape
lawak²
tapi kesian menggigil² sampai termuntah²
binatang tu mmg dah lama kat hall umah nenek
selama arini danish pun mmg pnah nmpk tp xtakut
tadi tu dia terkezut gaknye…..

12 Replies to “Mengkarung”

  1. Restylane乃一系列用於美顏的長效透明質酸產品。 Restylane療程能有效撫平皺紋、美化臉型輪廓及唇部,並可改善膚質及肌膚的彈性。Restylane透明質酸作用原理 Restylane透明質酸均以非動物來源的透明質酸作為原料,獨有的NASHA™專利技術研製而成。微量Restylane透明質酸凝膠到皮膚中,可以讓您的面部肌膚恢復豐盈飽滿。 Restylane透明質酸中的透明質酸與人體內的天然透明質酸十分相似,使用前無需進行皮膚測試,引起過敏反應的機率亦極低。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *