Posted in Danish

Mengkarung

Tadi tengahari dalam kul 12.30pm
Mummy baru nak bersantai² lepas makan
(mana x naik badan)
tiba² terdengar sore Danish menjerit
cam org histeria …skema jek ayat arini
Mummy tutup tv trus gi umah nenek
tgk ape yg jadi
sampai² depan pintu kata PakUda
anak ko ni macam org tersepit ape jek melalak
tanya kenapa dia nangis
ghupenye terperanjatkan mengkarung
sampai termuntah² nangis
mummy bleh bantai gelakkan
buat malu jek mamat ni mengkarung pny hal 1 kampung terperanjat
bile dah lepas² tu ayah tanya mengkarung tu watpe
dia bgtau masa ngah tengok transformer
baring atas sofa
mengkarung tu jalan dari kepala terus ke tangan pastu turun ke lantai
masa binatang tu kat badan dia keras mcm patung
pas jek binatang tu lepas ke lantai tu yang
dia menjerit cam ape
lawak²
tapi kesian menggigil² sampai termuntah²
binatang tu mmg dah lama kat hall umah nenek
selama arini danish pun mmg pnah nmpk tp xtakut
tadi tu dia terkezut gaknye…..

2 thoughts on “Mengkarung

Comments are closed.