Merajuk

Skang ni byk ayat yang kelako kuar dari mulut Daneen
salah satunya, kalau time merajuk

“Dah ah, adik dah tak berguna lagi” sambil berpeluk tubuh.

kadang2 tu bile bergaduh ngan Mummy @ Ayah

“Mummy & Ayah, dah jadi ja’at jahat tau”

entah ape ah maksudnye agaknye.
Makin nak sekolah makin kuat merajuknye pantang salah ckit.
Macam2 ragam, kadang2 leh nangis Mummy x tahan ngan pangainye.
Ngan semua orang dia takut pabila kena marah kecuali PakNgah ape mendrem ah PakNgah pakai agaknye.
Kakak,kakak cuba ah control ckit pangai tu jangan asik nak meradang jek Tuan Puteri oiiii…
Animated Gifs

footer

14 Replies to “Merajuk”

  1. comel jer bila Daneen kata dah berguna lg. mana dia belajar agaknya. anak saya Durrani pun kuat merajuk jugak..agaknya anak yang mula dengan huruf D mmg kuat merajuk kot hehhehe

  2. yg paling best ayat dia yg.."…adik dah tak berguna lagi" mmg kelako nk mampos..aku terbahak-bahak sensorang lam opis..

  3. IELLIOS是由歐盟資助倫敦大學細胞重建研究所研究. 採用諾貝爾生理醫學獎科技 , 透過”納米能量電流” 以最親膚與迅速導入的方式 , 利用電腦化系統去令皮膚再生 , 令皮膚組織在無創傷的情況下自然更新及收緊 . 這治療是無創無痛的 . 完成治療後亦沒有傷口 . 我們是香港第一引入IELLIOS的機構 , 醫生會根據客人不同情況去為你設計不同的組合 .在外國IELLIOS受到很多荷里活明星, 歌手以至政客的追棒 , Madonna的facialist kate somer -field就常用IELLIOS為她護理肌膚 , 令52歲的她肌膚輪廓均保持於30歲的狀態. IELLIOS的訊號技術,採用心臟起博起原理,活躍無法正常運作的心臟細胞。訊號技術可活化及修復愛損皮膚,透過傳送訊號,激活靜止的細胞。IELLIOS的訊號技術給予細胞指令,引發細胞再次生長,令肌膚重回年輕。

  4. CLINIQUE 倩碧線上購物官網。瀏覽Clinique倩碧官方網站,了解更多線上購物、護膚、彩粧、香氛及禮品詳情。通過過敏性測試,百分百不含香料。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *