Merajuk

Skang ni byk ayat yang kelako kuar dari mulut Daneen
salah satunya, kalau time merajuk

“Dah ah, adik dah tak berguna lagi” sambil berpeluk tubuh.

kadang2 tu bile bergaduh ngan Mummy @ Ayah

“Mummy & Ayah, dah jadi ja’at jahat tau”

entah ape ah maksudnye agaknye.
Makin nak sekolah makin kuat merajuknye pantang salah ckit.
Macam2 ragam, kadang2 leh nangis Mummy x tahan ngan pangainye.
Ngan semua orang dia takut pabila kena marah kecuali PakNgah ape mendrem ah PakNgah pakai agaknye.
Kakak,kakak cuba ah control ckit pangai tu jangan asik nak meradang jek Tuan Puteri oiiii…
Animated Gifs

footer

5 comments
  1. bile baca kesah daneen nih…lbh kurang jek pangai dia ngn damia…hehe..

  2. Comelnyer budak ituuuuu….

    ;)

  3. comel jer bila Daneen kata dah berguna lg. mana dia belajar agaknya. anak saya Durrani pun kuat merajuk jugak..agaknya anak yang mula dengan huruf D mmg kuat merajuk kot hehhehe

  4. tuan puteri ni same age dgn aiman ker??

  5. yg paling best ayat dia yg.."…adik dah tak berguna lagi" mmg kelako nk mampos..aku terbahak-bahak sensorang lam opis..

Comments are closed.