MSAM

Semalam gi MSAM sampai sana kul lebih kurang kul 11am
orang ckit punye ramai sempit & panas
masuk kena daftar untuk dapat borang
hehehe me amik borang coz untuk dapatkan free gift beg
1 borang pulang dapat 1 beg
dah tau pasal ni coz kawan Mr.Hubby bgtau dia dah gi
kitorang gi sana sampai² jek terus gi caounter ASD
nak topup duit Danish & Daneen
dapat free gift gak buku 2 set tapi beg dapat 1 jek
ngelat patutnye dapat 2 beg dah bergaduh nak beg lak anak² ku
sepanjang dalam tu macam² dapat goodies gambo nnt upload yek lembap kat ofis ni
pastu orang semua cbuk tengok anak² Mummy
coz yag tua duk dalam buggy yang kecik menolak
yang paling menarik pada me prototype (betul ke ni) MPV PERODUA
kata Mr.Hubby nampak macam beso and lagi best
dalam hati me jawab
“Yelah Ney, tiap kali MPV baru kuar gi tgk kat showroom cam nak beli tapi smpi la ni hapah”
kata orang² sekeliling MPV ni clon MyVi tapi dipanjangkan
Wallahu’alam ah ye me x tau kesahihannye
pastu bila dah round 1 tempat tu
naik lenguh kaki perut dah keroncong lapo yang amat
padahal dah sapan tapi masih lagi lapo nape ntah
Daneen dah ngamuk coz dah mengantuk
bile kuar jek pintu x sempat sampai kat keta ujan
terus turun mencurah-curah
basah ah gak kitorang w/pon tak lencun
masuk jek dalam keta tiba² minah kecik bersuara
“Abish (habis) bacah (basah) adik dah yawa² (lawa) ni, ujan ah puyak (pulak)”
Ayah & Mummy berdekah² ketawa kan dia
budak kecik ni pasal melaram no. 1 skang ni
pastu kalau nak amik gambo dah malu skang ni
amik gambo bile dia rasa di lawa cam PMT
cehh nyampas tau… banyak kerenah

pic10-1

8 comments
  1. amboi! bukan main lagi anak dara awak ye, anak dara kit punye peel tak tau lagie…

  2. hehehe…
    klakar lak gelagat bdk2 nih..
    pelat pn pelat la..
    jnji dpt menghiburkn ati..
    hehhehe..

    x sabar nk tggu anak dara kite blaja bercakap plak..

  3. mummy, mase opie pi JB nampak gak MSAM nih…tp tak singgah pon…kat hotel kitorg dok tuh pon penuh ngan org MSAM nih..hhihih

  4. lor.. pandai ya dia.. heh..heh..heh.. ha’ah memang dpt beg.. adik kita siap dpt baju lagi…oh.. mpv produa tu.. klon myvi ya

  5. mummy_ayu >> Tu baru ckit mulut dia akan datang ape lagi ah gaknye

  6. mOmmy-mimil >> ak ah betul tu..jgn anak dara u pelat gak mcm Daneen udah

  7. Opie >> Lah napa x singgah tp crowded ah

  8. Rina >> Gaknye ah me pun xtau dgr org2 yg dtg tu bercerita

Comments are closed.